// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

وجود بیشتر از ۴۰۰ ماشین در بازی Gran Turismo 7 تایید شد

استودیو بازی‌سازی Polyphony Digital سونی اعلام کرد که از همان روز عرضه، بیشتر از ۴۰۰ اتومبیل در بازی گرن توریزمو 7 قرار دارند.

وجود بیشتر از ۴۲۰ ماشین در بازی Gran Turismo 7 تایید شد. پلی استیشن با پخش یک ویدیو جدید و در صفحه‌ی توئيتر رسمی خود به وجود بیشتر از ۴۰۰ اتوموبیل در گرن توریزمو 7 اشاره کرد. سپس استودیو Polyphony Digital در سایت رسمی نوشت که عدد دقیق‌تر، بالاتر از ۴۲۰ است. بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند امسال) این بازی ریسینگ انحصاری را روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به گیمرها تحویل می‌دهد.

کازونوری یامائوچی، خالق اصلی مجموعه بازی Gran Turismo در ویدیو رسمی جدید گفت که روی کنسول نسل ۹ قرار است با کیفیت فوق‌العاده‌ی مدل‌سازی‌های انجام‌شده برای اتوموبیل‌ها روبه‌رو باشیم. همچنین باید بدانید که میان این بیشتر از ۴۲۰ ماشین هم با اتومبیل‌های قدیمی بسیار محبوب و معروف و هم با خودروهای جدید روبه‌رو خواهیم شد. یامائوچی باور دارد که بازی GT7 هم به خواسته‌های بسیاری از طرفدارها طی سال‌های اخیر پاسخ می‌دهد و هم سری بازی گرن توریزمو را به نقطه‌ی اوج می‌رساند. هدف اصلی او این است که تمام فرهنگ غنی ماشین‌ها و اتومبیل‌سواری را به این بازی شبیه‌ساز رانندگی واقعی بیاورد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ آیا ویدیو جدید پخش‌شده با محوریت بازی Gran Turismo 7 را دوست داشتید؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده