// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

سلاح محبوب بازی تایتان فال در تریلر جدید Apex Legends

در تریلر گیم‌پلی فصل ۱۱ بازی Apex Legends، قابلیت‌های کاراکتر Ash، نقشه‌ی پرخطر Storm Point و یک سلاح آشنا برای طرفداران تایتال‌فال نشان داده می‌شود.

فصل ۱۱ بازی Apex Legend که Escape نام دارد، به‌زودی از راه می‌رسد و حالا الکترونیک آرتز و استودیو Respawn در همین راستا تریلری را از گیم‌پلی این فصل پخش کرده‌اند. Ash جدیدترین Legend بازی است که در فصل ۱۱ به این بتل رویال اضافه می‌شود. درضمن او اولین خلبان (Pilot) واقعی است که قدم به میدان مبارزات اپیکس لجندز می‌گذارد.

این شخصیت طبیعتا تنها محتوای جدید فصل یازدهم نیست و نقشه‌ی Storm Point نیز قرار است در یک جزیره‌ی گرمسیری، میزبان گیمرهای بازی Apex Legend باشد. موجودات جهش‌یافته و گوشت‌خوار در گوشه‌و‌کنار استورم پوینت انتظار شما را می‌کشند. علاوه‌بر این دشمنان متخاصم، در نقشه‌ی نام‌برده وسایل نقلیه‌ی مختلف هم پیدا می‌شوند. راستی قرار است شاهد افزوده شدن سلاح آشنا و محبوب C.A.R SMG به Apex Legends باشیم که گیمرها آن را از مجموعه بازی Titanfall به یاد می‌آورند.

در قسمت‌های پایانی تریلر جدید، قابلیت‌های کاراکتر Ash در حین مبارزه به نمایش گذاشته می‌شود. یکی از توانایی‌های جالب Ash این است که با استفاده از شمشیر خاص می‌تواند یک پورتال را جلوی خود باز کند و با ورود به آن به‌سرعت از مهلکه بگریزد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی فصل ۱۱ ایپکس لجندز را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Apex Legends: Escape در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. فراموش نکنید که همراه‌با فصل Escape، یک فصل Ranked جدید، بتل پس و آیتم‌های تزئینی تازه نیز از راه می‌رسند.

نظر شما درباره‌ی محتوای فصل یازدهم بازی Apex Legends چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده