نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸

رونمایی از چهار اپراتور Call of Duty: Vanguard در تریلرهای بازی

پولینا پتروا، دنیل تیک یاتسو، پادماواتی بالان و آرتور کینگزلی تنها چهار اپراتور از ۱۲ اپراتور در دسترس بازی Call of Duty: Vanguard در زمان عرضه خواهند بود.

مدتی قبل تریلر جدیدی از بازی Battlefield 2042 استودیو دایس برای نمایش متخصص‌ها (Specialist) پخش شد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسلج‌همر گیمز با پخش چهار تریلر، سراغ افزایش شناخت مخاطب از اپراتورهای بازی Call of Duty: Vanguard رفته است. برخی از این اپراتورها تنها در بخش چندنفره قابل بازی خواهند بود و برخی از آن‌ها در بخش داستانی بازی Call of Duty: Vanguard حضور دارند.

چهار تریلر پخش‌شده چهار اپراتور با نام‌های پولینا پتروا (Polina Petrova)، آرتور کینگزلی (Arthur Kingsley)، دنیل تیک یاتسو (Daniel Take Yatsu) و پادماواتی بالان (Padmavati Balan) را در معرض نمایش قرار می‌دهند. پولینا پتروا پرستاری است که پس از نبرد استالینگراد، یکی از سرنوشت‌سازترین نبردهای جبهه‌ی شرقی جنگ جهانی دوم، به تک‌تیراندازی برجسته تبدیل شد.

آرتور کینگزلی نیز رهبری گروه Task Force One را بر عهده گرفته است. پولینا و آرتور، هرکدام کمپین داستانی خاص خود را در بازی Call of Duty: Vanguard دارند. البته که در بخش مولتی‌پلیر هم می‌شود به سراغ کنترل آن‌ها رفت. از آن سو با دو اپراتور مخصوص بخش چندنفره روبه‌رو می‌شویم. دنیل تیک یاتسو تیرانداز ماهری است که سعی در محافظت از متحدانش دارد و پادماواتی بالان با اینکه یک غیرنظامی آرام است، هیچ مشکلی با سلاخی نازی‌ها ندارد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. در بخش چندنفره‌ی بازی کال آو دیوتی: ونگارد، ۱۲ اپراتور حضور خواهند داشت. در بخش تک‌نفره شما با داستان‌های چهار اپراتور در صحنه‌های مختلف جنگ روبه‌رو خواهید شد. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر و ویدیوها با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده