نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

تریلر زمان عرضه بازی Age of Empires 4

یک تریلر لایو-اکشن از بازی Age of Empires 4 با فاصله‌ی کوتاهی از عرضه‌ی این اثر استراتژی مورد انتظار پخش شد.

تریلر زمان عرضه بازی Age of Empires 4 پخش شد. بی‌تردید سری بازی Age of Empires یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های قدیمی ژانر استراتژی برای گیمرهای PC به‌شمار می‌آید و نام نیک بهترین قسمت‌های آن، گویای همه‌چیز است. با اینکه شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر با انتشار ریمسترها و ارائه‌ی مرتب به‌روزرسانی برای آن‌ها طرفداران مجموعه را راضی نگه داشت، اما این کارها نمی‌توانستند جای خالی یک نسخه‌ی شماره‌دار جدید از سری Age of Empires را بگیرند. بالاخره پس از مدت‌ها صبر، زمان عرضه‌ی این نسخه‌ی تازه فرا رسیده است.

به همین دلیل از زمانی‌که توسعه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی Age of Empires تأیید شد، در فهرست آثار بسیار مورد انتظار طرفداران جای گرفت. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت تریلر جدید بازی Age of Empires 4 را قبل از انتشار قریب‌الوقوع این اثر استراتژی همزمان (Real Time) پخش کرده است. این تریلر از بخش‌های لایو-اکشن (فیلم‌برداری‌شده به شکل واقعی) تشکیل شده است و اصلا گیم‌پلی خود بازی را در معرض نمایش قرار نمی‌دهد. طرفدارانی که مشتاقانه در پی تجربه‌ی بازی هستند، می‌توانند این تریلر را در ادامه مشاهده کنند.

دانلود از آپارات

بازی Age of Empires 4 در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برای پی سی منتشر می‌شود. این بازی به‌عنوان یکی از آثار انحصاری مایکروسافت در روز عرضه در دسترس کاربران Xbox Game Pass کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد. اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس PC یا سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستید، برای تجربه‌ی بازی Age of Empires 4 روی کامپیوتر خود نیازی به خریداری جداگانه‌ی آن ندارید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده