نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر سینمایی Fallout 4 توسط استودیوی گیلرمو دل‌تورو ساخته می‌شود

یک استودیوی تولیدی متعلق به گیلرمو دل‌تورو، فیلمساز بزرگ مکزیکی، در حال ساخت تریلری سینمایی برای بازی معرفی‌نشده‌ی Fallout 4 است. این خبری است که یکی از کارمندان قبلی استودیو آن را اعلام کرد.

2863234-fallout

این کارمند که تا ماه مارس گذشته عضو میراندا استودیوز (استودیوی دل‌تورو) بوده، در صفحه‌ی شبکه اجتماعی LinkedIn خود، از کار کردن بر روی تریلر سینمایی Fallout 4 به عنوان یکی از سوابق کاری خود نام می‌برد. البته هنوز کمپانی بتسدا، ناشر مجموعه‌ی Fallout، قسمت چهارم این سری را معرفی نکرده است و یک صفحه‌ی LinkedIn نمی‌تواند منبع موثقی برای تایید خبر ساخته شدن این بازی باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که بتسدا برنامه‌های زیادی برای E3 امسال که ماه آینده برگزار می‌شود داشته باشد. این کمپانی برای اولین بار کنفرانس اختصاصی خود را در E3 خواهد داشت و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که رونمایی‌های بزرگی را از سوی آن شاهد باشیم. کنفرانس بتسدا روز یکشنبه، ۲۴ خرداد، قبل آغاز رسمی نمایشگاه E3 برگزار می‌شود.

هنوز استودیوی میراندا و بتسدا هیچ عکس‌العملی درباره‌ی انتشار این خبر نشان نداده‌اند، اما انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد ارائه‌ی جزییات بیشتری از این موضوع باشیم.

دل‌تورو که کارگردانی فیلم‌های بزرگی چون Pan's Labyrinth و Hellboy را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۰ استودیوی میراندا را تاسیس کرد. این استودیو اکنون مشتری‌های بزرگ و مطرحی مانند کمپانی‌های دیزنی، نایک و مزدا دارد.

با اینکه Fallout 4 به طور رسمی معرفی نشده است، اما قبلا نیز نشانه‌های زیادی از در دست ساخت بودن این بازی ارائه شده بود. در ماه دسامبر ۲۰۱۳ گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه Fallout 4 توسط بتسدا مراحل تولید را می‌گذراند و اتفاقات آن در شهر بوستون امریکا جریان خواهد داشت. قبل از آن، در سال ۲۰۱۲ نیز عنوان شده بود که یک تیم از بتسدا برای بررسی ویژگی‌های محیطی بوستون عازم این شهر شده‌اند.

Fallout 3 که توسط بتسدا گیم استودیوز ساخته شده است، در شهر واشینگتون و نواحی اطراف آن جریان داشت. در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ اعلام شد بتسدا گیم استودیوز که سازنده‌ی عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim نیز هست، ساخت بازی بعدی‌اش را آغاز کرده، اما این بازی تا به امروز معرفی نشده است.

دل‌تورو قرار بود به همراه هیدئو کوجیما، کارگردانی بازی Silent Hills را به عهده داشته باشد، اما چندی پیش اعلام شد که این بازی هرگز ساخته نخواهد شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده