// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

احتمال ساخت ریمسترهای بیشتر از مجموعه بازی ترسناک Fatal Frame

درحالی‌که تنها چند روز تا انتشار ریمستر بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water باقی مانده است، کارگردان آن می‌گوید که شاید در آینده سراغ عرضه‌ی مجدد قسمت‌های دیگر مجموعه هم برود.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water پس از هفت سال انحصاری کنسول Wii U بودن، به‌زودی در قالب یک ریمستر برای انواع‌واقسام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. اما شاید ریمسترهای بیشتری از این مجموعه‌ی ترسناک در راه باشند. سازندگان در این لحظه مشغول ساخت هیچ ریمستر دیگری نیستند و اصلا برنامه‌ای قطعی برای این کار وجود ندارد. ولی ماکوتو شیباتا در مقام کارگردان پس از مواجهه با استقبال فراتر از انتظار گیمرها از ریمستر Fatal Frame: Maiden of Black Water، اعلام کرد که شاید در آینده به ساخت ریمستر چهار بازی نخست این سری هم فکر کند.

شرکت Koei Tecmo با اضافه کردن مواردی مثل لباس‌های جدید برای شخصیت اصلی و Photo Mode با امکانات زیاد به بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water می‌خواهد که این ریمستر صرفا به چند پیشرفت فنی عادی خلاصه نشود. ولی خیلی‌ها در اصل از این بابت خوشحال هستند که بالاخره می‌توانند روی نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مشغول تجربه‌ی پنجمین قسمت اصلی سری بازی Fatal Frame شوند.

داستان این نسخه از مجموعه بازی ترسناک Fatal Frame در مکانی مقدس با گذشته‌ای تراژیک و تاریک جریان دارد. شما در نقش سه شخصیت قدم به این مکان می‌گذارید و فقط از یک چراغ‌قوه و یک دوربین خاص بهره می‌برید؛ دوربینی با قابلیت نشان دادن ارواح در تصاویر. اکنون تنها پنج روز تا عرضه‌ی ریمستر بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) باقی مانده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده