نویسنده: شعیب شاهدی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳

بازی Haunted Chocolatier معرفی شد، اثر بعدی سازنده Stardew Valley

استودیو ConcernedApe با انتشار یک تریلر گیم‌پلی از بازی Haunted Chocolatier رونمایی کرده است که امکان دارد دنباله‌ی Stardew Valley یا یک بازی جداگانه باشد.

Stardew Valley از آن دست بازی‌هایی است که طی چند سال اخیر به‌طرز غیرمنتظره‌ای به موفقیت قابل توجهی دست یافت و توانست بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این بازی اعتیادآور که برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد، با استفاده از سیستم جمع‌آوری منابع و مدیریت روابط اجتماعی طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرد. حالا سازنده بازی بدون اطلاع قبلی از اثر بعدی خود رونمایی کرده است که شباهت زیادی به Stardew Valley دارد، اما یک بازی کاملا منحصربه‌فرد است.

استودیو ConcernedApe ویدئویی از گیم‌پلی اولیه بازی Haunted Chocolatier، بازی بعدی خود منتشر کرده است. در Haunted Chocolatier بازیکنان نقش یک قناد را بر عهده خواهند داشت که در یک قلعه‌ی تسخیرشده زندگی می‌کند. در این بازی هم شبیه Stardew Valley بازیکن باید به‌دنبال جمع‌آوری منابع و مواد اولیه باشد تا اینبار به‌جای مزرعه، مغازه شکلات‌فروشی خود را سرپا نگه دارد.

باتوجه‌به ویدیوی منتشرشده به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی Haunted Chocolatier ویژگی‌های اکشن بیشتری نسبت‌به بازی قبلی ConcernedApe داشته باشد. فعلا نمی‌دانیم این بازی دنباله‌ی Stardew Valley است یا کاملا یک بازی جدا با داستان غیرمرتبط خواهد بود. می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در حال‌حاضر تاریخ عرضه Haunted Chocolatier معلوم نیست و انتشار آن فقط‌ برای پی سی تایید شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده