// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

تاریخ انتشار Life is Strange: True Colors برای نینتندو سوییچ مشخص شد

حساب کاربری توییتر Life is Strange به‌تازگی اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ Life is Strange True Colors به‌صورت دیجیتالی در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

ماه عرضه نسخه سوییچ لایف ایز استرنج ترو کالرز مشخص شد. ماه گذشته میلادی بود که بازی Life is Strange True Colors روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. بااین‌حال نسخه نینتندو سوییچ بازی در آن زمان در دسترس قرار نگرفت و اعلام شد که در آینده، تاریخ انتشار True Colors برای کاربران نینتندو سوییچ اعلام می‌شود.

حال حساب کاربری توییتر Life is Strange با یک توییت زمان عرضه بازی Life is Strange True Colors برای نینتندو سوییچ را اعلام کرده است. ترو کالرز به‌صورت دیجیتالی در اوایل دسامبر (اواخر آذر ماه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشار دقیق این نسخه از بازی هنوز اعلام نشده است. اما به‌صورت رسمی می‌دانیم که در آینده‌ی نزدیک، تاریخ دقیق هم اعلام می‌شود تا گیمرهای نینتندو سوییچ بتوانند سراغ پیش‌خرید بازی بروند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟زومجی در بررسی بازی Life is Strange: True Colors به آن نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰ را داد و برای جمع‌بندی نوشت:

Life Is Strange: True Colors اثری است که تجربه‌ی آن به‌تمامی عاشقان سری «لایف ایز استرنج»، طرفداران بازی‌های داستان‌محور و هواداران قصه‌های درام توصیه می‌شود. روایتی گیرا، جذاب و سیال از قصه‌ای که با پیرنگ‌هایی از جنس «عدالت‌خواهی» و «خودشناسی» همراه شده و با کاراکترهای شدیدا دوست‌داشتنی خود، بازیکن را برای چند ساعت به یک سفر تأثیرگذار می‌برد؛ سفری که گیمر در آن می‌خندد، خشمگین می‌شود،‌ اشک می‌ریزد و با کاراکترهای اثر زندگی می‌کند.

جدیدترین اثر از سری لایف ایز استرنج در اجرای استانداردهای گیم‌پلی آثار سبک «ادونچر» مشکل‌دار است. تیم دک‌ناین در طول بازی به‌جز لحظاتی که گیمر را به‌تصمیم‌گیری و انتخاب دیالوگ‌های مناسب وادار می‌کند، هیچ چالش خاصی از جنس یادگیری و استدلال/استنتاج را پیش پای گیمر قرار نمی‌دهد؛ موردی که به‌یکنواختی و کندی روند اثر منجر شده و کفه‌ی ترازوی True Colors را به‌سمت «فیلم تعاملی بودن» سنگین‌تر می‌کند تا «ویدیوگیم بودن».

جدا از این بحث، LiS: True Colors از نظر آهنگسازی و دوبلاژ عملکردی فوق‌العاده را ثبت می‌کند و همراه‌با پیشرفت در انیمیشن چهره‌ها، یک جهش مهم در بخش فنی این مجموعه محسوب می‌شود. اگر دلتان برای قصه‌های درام و کاراکترهای لایف ایز استرنجی تنگ شده است، در تجربه True Colors تردید نکنید!


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده