// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶

تایید رسمی عرضه بازی خدای جنگ برای کامپیوتر

شرکت سونی به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی نسحه‌ی PC بازی God of War، محصول سال ۲۰۱۸ میلادی استودیو سانتا مونیکا را اعلام کرد.

در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی) شاهد عرضه‌ی بازی God of War سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی خواهیم بود. قبل از معرفی این نسخه فقط می‌توانستیم روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به تجربه‌ی آفلاین بازی God of War بپردازیم. هرچند روی کامپیوترهای شخصی هم کاربرهای برخی از کشورها امکان اجرای آن به‌صورت استریم‌محور با اینترنت از روی سرویس پلی استیشن Now را داشتند. با عرضه‌ی رسمی نسخه PC بازی God of War به‌زودی تعداد بسیار زیادی از گیمرها می‌توانند برای نخستین بار سراغ تجربه‌ی این محصول تحسین‌شده بروند.

آزاد شدن فریم‌ریت، سایه‌ها با رزولوشون بالاتر، بازتاب‌های بهبودیافته، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض و پشتیبانی از فناوری DLSS انویدیا از جمله مزایای فنی نسخه PC بازی God of War هستند. سانتا مونیکا همچنین اعلام کرد که تا آگست/اوت سال ۲۰۲۱ میلادی، در مجموع بیشتر از ۱۹.۵ میلیون نسخه از بازی خدای جنگ سال ۲۰۱۸ به فروش رسیده است.

دانلود ویدیو از آپارات

این خبر در حالی اعلام شد که طی سال ۲۰۲۲ میلادی بازی God of War Ragnarök روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. راستی نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی God of War سال ۲۰۱۸ از دوال‌شاک 4 و دوال‌سنس هم پشتیبانی می‌کند. همه‌ی آپدیت‌ها و محتواهای دیجیتالی بیشتر عرضه‌شده برای بازی هم در این نسخه به صورت پیش‌فرض قرار دارند. تنظیمات گرافیکی مفصل و امکان تغییر کلیدها هم از امکانات دیگر نسخه PC بازی خدای جنگ هستند.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده