// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

تبلیغ تلویزیونی Guardians of the Galaxy با تمرکز روی اهمیت کار تیمی

اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی Marvel's Guardian of the Galaxy با محوریت نمایش کار تیمی شخصیت‌ها پخش شده است.

Marvel's Guardian of the Galaxy از استودیو Eidos-Montréal هفته‌ی آینده چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود و سازندگان به‌تازگی تریلر جدیدی از آن را پخش کرده‌اند.

تریلر پخش‌شده درواقع یک تبلیغ تلویزیونی برای بازی Marvel's Guardian of the Galaxy به حساب می‌آید و طی ثانیه‌های آن شاهد کار گروهی کاراکترهای اصلی این بازی ابرقهرمانی هستیم. برخلاف بازی Marvel's Avengers که دارای المان‌های آنلاین بود، Marvel's Guardian of the Galaxy یک بازی تک‌نفره به حساب می‌آید. ظاهرا استودیو Eidos-Montréal در این بازی اهمیت زیادی به روایت داستان می‌دهد.

شما تنها هدایت استار لرد را برعهده می‌گیرید و هوش مصنوعی، وظیفه هدایت شخصیت‌های گامورا، گروت، راکت و درکس را برعهده دارد. البته بازیکن در قالب استار لرد می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به آن‌ها دستور بدهد. در طول گیم‌پلی با پر شدن نوار مخصوصی که برای هرکدام از این چهار شخصیت درنظر گرفته شده، می‌توانید از مهارت‌ مخصوص آن‌ها در راستای نابودی بهتر دشمنان استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از بازی Marvel's Guardian of the Galaxy را در زومجی به تماشا بنشینید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به تغییر حجم مورد نیاز بازی Marvel's Guardian of the Galaxy روی کامپیوترهای شخصی داشته باشیم. کاربرها شنیده بودند که نصب نسخه PC بازی نگهبانان کهکشان به ۱۵۰ گیگابایت حافظه احتیاج دارد. ولی خوش‌بختانه سازندگان گفتند که این حجم تا حدودا ۸۰ گیگابایات کاهش یافته است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده