// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲

شخصیت جدید بازی Apex Legends معرفی شد

شخصیت قابل بازی بعدی ایپکس لجندز با یک تریلر داستانی جدید نمایش داده شد تا گیمرها با او آشنا شوند.

در جدیدترین اخبار بازی Apex Legends از استودیو ریسپاون، اش (Ash) به‌عنوان جدیدترین شخصیت قابل بازی معرفی شده است. تریلر جدید ایپکس لجندز، داستان اصلی او و اندکی از جایگاه این شخصیت در روایت کلی بازی Apex Legends را به نمایش گذاشت.

در چند بخش از تریلر می‌توانید Ash را در حال مبارزه با خود ببینید؛ شخصیتی گویا یک ربات مدام از درون با او ارتباط برقرار می‌کند. در حقیقت آن‌ها شبیه دو روح در یک جسم به نظر می‌رسند و اش پیشینه داستانی بسیار دردناکی دارد. پس شاید بسیاری از بازیکن‌ها با او ارتباط خوبی برقرار کنند و مایل به تجربه‌ی بازی Apex Legends در نقش اش باشند. در این تریلر داستانی هیچ‌گونه نمایشی از گیم‌پلی وجود ندارد. ولی به‌زودی جزئیات مربوط‌به گیم‌پلی شخصیت جدید هم منتشر می‌شوند.

دانلود از آپارت

اش به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی در فصل یازدهم ایپکس لجندز به بازی اضافه می‌شود. همچنین اعلام شد که Apex Legends به‌زودی محتوای داستانی تک نفره با محوریت Bloodhound را در اختیار گیمرها می‌گذارد. بعد از آن هم شاهد عرضه‌ی مراحل داستانی تک‌نفره‌ی بیشتر برای ایپکس لجندز خواهیم بود. باتوجه‌به این تریلر داستانی بعید نیست که چنین محتوایی توسط استودیو Respawn برای شخصیت اش هم ساخته شده باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده