// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

نسخه کامپیوتر Salt and Sacrifice در انحصار اپیک گیمز خواهد بود

به‌تازگی مشخص شد که نسخه کامپیوتر بازی ساید اسکرولینگ Salt and Sacrifice در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

مدتی پیش بازی Salt and Sacrifice برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 معرفی شد؛ یک بازی دوبعدی ساید اسکرولینگ (Side-Scrolling) که دنباله‌ی بازی Salt and Sanctuary به حساب می‌آید. در این نسخه بازیکنان باید علیه جادوگرها به نبرد بپردازند. جادوگرها پادشاهی Altarstone را به یک ویرانه تبدیل کرده‌اند و حالا این وظیفه‌ی Marked Inquisitorها است که جلوی تهدید آن‌ها را بگیرند. اینکوئیزیتورها علاوه‌بر استفاده از اسلحه، می‌توانند سراغ طلسم‌ها و متریال‌هایی بروند که از جادوگرها کسب می‌کنند؛ تا آیتم‌های ویژه‌ای را برای خود بسازند.

این در حالی است که به‌تازگی استودیوهای SKA و Devoured تریلر جدیدی را از بازی Salt and Sacrifice پخش کرده‌اند. در جریان تریلر منتشرشده شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی روی پلتفرم پی سی هستیم. نکته‌ی قابل‌توجه این است که نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Salt and Sacrifice در انحصار فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز خواهد بود. همچنین مشخص شد که این بازی دوبعدی سایداسکرولینگ با قیمت ۲۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های Salt and Sacrifice هم می‌توان به وجود کوآپ آنلاین در بازی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید پخش‌شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده