// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

پروسه ساخت بازی Forza Horizon 5 به اتمام رسید

استودیو Playground Games اعلام کرد که بازی Forza Horizon 5 به اصطلاح گلد شده است و در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) تقدیم گیمرها می‌شود.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ عرضه می‌شود. سازندگان به‌صورت رسمی اعلام کردند که پروسه‌ی ساخت این بازی ریسینگ انحصاری و مورد انتظار به پایان رسیده است؛ محصولی که با نمایش‌های خود توانست توجه رسانه‌ها و بازیکن‌ها را جلب کند.

الن والش از استودیو Playground Games نوشت: «من شدیدا افتخار می‌کنم که به نمایندگی از تمامی اعضای تیم، این جمله را با شما به اشتراک بگذارم: بازی ما Gold شد! نمی‌توانم صبر کنم تا زمان تجربه‌ی بازی Forza Horizon 5 توسط شما برسد». اصطلاح گلد شدن در جهان بازی‌های ویدیویی به‌معنی ارسال دیسک آماده‌ی عرضه‌ی بازی توسط استودیو سازنده برای کارخانه به هدف تولید نسخه‌های فیزیکی است. تیم پلی‌گروند گیمز همچنان به کار روی بازی Forza Horizon 5 ادامه می‌دهد تا آپدیت‌ها و انواع‌واقسام محتواهای پس از عرضه‌ی آن آماده شوند.

مشترک‌های سرویس ایکس باکس گیم پس نیازی به خرید جداگانه‌ی بازی Forza Horizon 5 ندارند. این وسط اشخاصی که نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری Premium Edition بازی Forza Horizon 5 را خریداری کنند، از تاریخ پنج نوامبر (۱۴ آبان) مشغول تجربه‌ی آن شوند. مشترک‌های گیم‌پس و خریدارهای نسخه‌های عادی بازی هم می‌توانند برای داشتن این دسترسی زودهنگام و مزایای دیگر، سراغ خرید جداگانه‌ی Premium Add-Ons Bundle با قیمت ۴۹.۹۹ دلار بروند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده