نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

تاخیر The Day Before روی پی سی ؛ تأیید عرضه بازی برای کنسول‌ های جدید

توسعه‌دهنده The Day Before ضمن اعلام تأخیر چند ماهه‌ی بازی تأیید کرد که این اثر برای کنسول‌های نسل نُهم نیز عرضه می‌شود.

اوایل امسال شرکت مای‌تونا و استودیوی فنتستیک با معرفی و ارائه‌ یک نمایش خیره‌کننده از بازی زامبی‌-محور جهان‌باز سروایول The Day Before بسیاری از بازیکنان را شگفت‌زده کردند. در ابتدا قرار بود که این بازی چنده‌نفره آنلاین کلان (MMO) در سال ۲۰۲۱ تنها در دسترس کاربران کامپیوتر قرار بگیرد، اما براساس گزارش تازه آی‌جی‌ان و به‌نقل از رسانه‌ی گیمینگ‌بولت، برنامه‌ی توسعه‌دهندگان عوض شده و تغییری در برنامه‌ی انتشار بازی به‌وجود آمده است.

برای شروع، تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Day Before اعلام شده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اثر با تأخیری چند ماهه به دست بازیکنان خواهد رسید. درحال‌حاضر تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۲) برای عرضه‌ی این بازی آخرالزمانی برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است. تریلر گیم‌پلی جدیدی نیز از بازی The Day Before منتشر شده است که جنبه‌های مختلف بازی را با جزئیات تشریح می‌کند و در انتهای مطلب می‌توان به تماشای آن نشست.

با اینکه توسعه‌دهنده The Day Before در اوایل سال جاری به راه‌یابی بازی به کنسول‌های نسل نُهم اشاره کرده بود، اما حالا این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفته و انتشار این اثر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تأیید شده است. درحال‌حاضر هیچ سخنی از زمان دقیق انتشار بازی برای کنسول‌ها به میان نیامده است و تنها می‌دانیم که این نسخه‌ها در دست تولید قرار دارند و در آینده کاربران کنسول‌ها نیز قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده