// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

احتمال معرفی بازی جدید جنگ ستارگان در ماه آذر

براساس اطلاعات درج‌شده در سایت رسمی دیزنی گویا باید در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ منتظر رونمایی از یک بازی جنگ ستارگان جدید باشیم.

از الکترونیک آرتز و Aspyr تا یوبیسافت و وارنر مشغول ساخت بازی‌های جنگ ستارگان هستند. حالا در سایت رسمی Star Wars و صفحه‌ای که مربوط‌به رونمایی از محصولات جدید مرتبط با جهان جنگ ستارگان است، می‌توان یک گیم پد (کنترلر/دسته‌ی بازی) را بالای تاریخ ۱۴ دسامبر مشاهده کرد. پس برخلاف مابقی اخبار که مربوط‌به کتاب‌ها، اسباب بازی و آیتم‌های جذاب برای جمع‌آوری هستند، ظاهرا در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) با رونمایی از یک بازی Star Wars جدید روبه‌رو خواهیم شد.

برنامه معرفی محصولات مرتبط با جنگ ستارگان تا پایان سال ۲۰۲۱

از چند هفته‌ی قبل شایعات به ما گفته‌اند استودیو کوانتیک دریم، سازنده‌ی بازی Detroit: Become Human و بازی Beyond: Two Souls مشغول کار روی جنگ ستارگان مخصوص به خود است. از آن سو بسیاری از گیمرها هر لحظه انتظار معرفی دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order استودیو ریسپاون توسط شرکت EA را دارند. همیشه هم ممکن است که درنهایت محصول جدید یک بازی موبایلی کوچک یا ساخته‌ی دیگری باشد که آن‌چنان اکثر بازیکن‌ها را به هیجان نمی‌آورد.

در نتیجه باید صبر کرد و دید که روز ۱۴ دسامبر چه خبری توسط کدام شرکت راجع به استار وارز اعلام می‌شود. مراسم گیم اواردز امسال قبل از این تاریخ برگزار می‌شود. آیا به‌زودی رویداد ویدیوگیمی دیگری را خواهیم شناخت که بازی Star Wars جدید بخواهد به آن برود؟ شاید هم معرفی صرفا با پخش ناگهانی تریلر در یوتیوب انجام شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده