// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳

انتشار اطلاعاتی از بازی Avowed ؛ ترکیبی از Skyrim و The Outer Worlds

اخیرا شایعاتی در مورد بازی Avowed منتشر شد که اطلاعاتی در مورد این بازی اول شخص و نقش‌آفرینی استودیوی Obsidian فاش کرد.

بازی Avowed محصول درحال توسعه استودیوی Obsidian است که در دنیای Pillars of Eternity جریان دارد. براساس خبری که رسانه Windows Central منتشر کرد، منشا اطلاعات فاش شده با برنامه‌های استودیوی Obsidian آشنا است. بازی اول شخص Avowed کلاس‌های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا هر بازیکن در سبک دلخواه خود بازی را تجربه کند. همچنین سبک مبارزه‌های بازی Avowed از سیستم مبارزات بازی The Elder Scrolls Skyrim الهام گرفته است.

در بازی Avowed بازیکنان می‌توانند به‌طور همزمان در هر دست یک سلاح داشته باشند یا سلاح و طلسم‌ را به‌طور ترکیبی در دست بگیرند. همچنین می‌توانند از هر دو دست خود برای رها سازی طلسم‌های قوی‌تر بازی استفاده کنند.

رسانه Windows Central مدعی شد که اسنادی در دست دارد که بازی را در شرایط قبل از آلفا نمایش می‌دهد. طبق گزارش‌ها بازی Avowed در مرحله پیش تولید قرار دارد و نسخه اولیه قابل اجرای بازی به‌زودی کامل می‌شود.

براساس خبر‌های منتشر شده، تعدادی از طلسم‌های بازی Pillars of Eternity از جمله Jolting Touch ،Fireball و Fetid Caress در بازی دیده می‌شوند. همچنین جادو‌های مختلفی برای سلاح‌ها و احتمالا تفنگ‌هایی در سبک بازی Pillars of Eternity وجود دارد که همگی در بازی Avowed قابل استفاده خواهند بود. دشمنانی مانند Xaurips و Drakes نیز از دنیای Pillars در بازی Avowed حضور دارند.

در متن خبری رسانه Windows Central گفته شده:‌ «اگر بازی The Outer World برداشت استودیوی Obsidian از سری Fallout باشد، قطعا بازی Avowed برداشت این استودیو از سری The Elder Scrolls خواهد بود.»

درحالی که تشابه زیادی میان بازی استودیوی Obsidian و سری استودیوی Bethesda وجود دارد، اما گزارش‌ها خبر از این می‌دهند که بازی Avowed دنیای رنگارنگی دارد و گاهی یادآور بازی The Outer Worlds می‌شود، چیزی که در تریلر معرفی بازی به‌نظر نمی‌رسید.

دانلود از آپارات

همچنین گفته شده که بازی Avowed امکاناتی برای شنا کردن دارد و ممکن است شامل محیط قابل تخریب نیز باشد.

رسانه Windows Central مدعی شد که بازی Hellblade 2 قرار است در مراسم The Game Awards در ماه دسامبر نمایش داده شود. اما این رویداد برای نمایش بازی Avowed خیلی زود است.

شرکت مایکروسافت بازی Avowed را در جولای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد، اما تاکنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است.

استودیوی Obsidian توانست با بازی The Outer Worlds توجه زیادی را جلب کند. نظر شما درمورد بازی Avowed چیست؟ آیا این بازی به موفقیت بازی The Outer Worlds می‌رسد؟ ‌نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده