// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

دسترسی مشترکان اروپایی نینتندو سوییچ آنلاین به نسخه ۶۰ هرتز بازی‌ های N64

نینتندو در پستی اعلام کرد که مشترکان اروپایی علاوه‌بر نسخه ۶۰ هرتز به نسخه PAL تعدادی از بازی‌های N64 دسترسی خواهند داشت.

معرفی Expansion Pack برای سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online در جدیدترین رویداد نینتندو دایرکت خبر خوشایندی برای مشترکان این سرویس بود، چرا که نینتندو از انتشار بازی‌های دو کنسول کلاسیک N64 و سگا جنسیس برای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین خبر داد. البته بعضی از جنبه‌های Expansion Pack باعث به‌وجود آمدن شک و تردید برای مشترکان شد. خیلی‌ها نگران بودند که مشترکان اروپایی تنها به نسخه PAL بازی‌ها دسترسی خواهند داشت. برخلاف نسخه NTSC که ۶۰ هرتز است، نسخه PAL بازی‌های نینتندو 64 به ۵۰ هرتز محدود شده‌اند.

در هفته‌های گذشته سؤال‌های زیادی در رابطه با این موضوع پرسیده می‌شد. درنهایت نینتندو توانست با پاسخ مناسب به این سؤال‌ها، همه مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را راضی نگه دارد.

نینتندو برای پایان دادن به‌نگرانی‌های پیش آمده، در توییتر خود اعلام کرد که تمام مشترکان اروپایی می‌توانند نسخه ۶۰ هرتز باز‌ی‌های N64 را تجربه کنند. درهمین حال تعدادی از بازی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا نسخه اصلی PAL آن‌ها را به‌همراه گزینه برای زبان‌های مختلف بازی کنند.

متن پست نینتندو به این شکل است: «تمام بازی‌های کنسول نینتندو 64 که در Nintendo Switch Online + Expansion Pack موجود هستند، قابلیت اجرای نسخه ۶۰ هرتزی با زبان انگلیسی را دارند. همچنین تعدادی از این بازی‌ها می‌توانند نسخه اصلی PAL به‌همراه گزینه برای زبان‌های مختلف اجرا کنند.»

دسته نینتندو 64 و پوستر بازی‌های نینتندو 64

Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار است در ماه اکتبر منتشر شود ولی روز انتشار هنوز مشخص نشده است. درهمین حال شایعاتی به‌تازگی منتشر شده است که از انتشار بازی‌های دو کنسول Game Boy و Game Boy Color به اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین در آینده‌ای نه‌چندان دور خبر می‌دهد.

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده