// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

تریلر گیم‌ پلی ریبوت Saints Row با محوریت گشت‌و‌گذار در جهان بازی

استودیوی Volition تریلر جدیدی از گیم‌پلی ریبوت Saints Row منتشر کرده است که در آن با شهر درون بازی و محیط‌های اطراف آن بیشتر آشنا می‌شویم.

ریبوت بازی Saints Row که چندوقت پیش در مراسم گیمزکام معرفی شد، بازیکنان و طرفداران این مجموعه را به دو نیمه تقسیم کرد. یک دسته با تغییرات صورت‌گرفته در حال‌و‌هوای بازی موافق بودند و دسته‌ی دیگر با انتقاد از استودیوی Volition، فضای واقع‌گرایانه‌تر این ریبوت را نسبت به نسخه‌های قبلی دوست نداشتند و درکل اکشن اغراق‌آمیز و فضای طنزآلود Saints Row 3 و Saints Row 4 را ترجیح می‌دادند.

Volition اما اخیرا گفته بود که باوجود مخالفت‌ها نسبت به ریبوت Saints Row، آن‌ها همچنان مصمم هستند که این بازی را بسازند. این استودیو همچنین در این مدت اطلاعات و تصاویر بیشتری را از بازی منتشر کرده است تا شاید با نشان دادن جنبه‌های مختلف آن به طرفداران، از شدت و گستردگی اعتراض‌ها بکاهد.

آن‌ها حالا در راستای همین رویکرد خود، تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Saints Row منتشر کرده‌اند که ازطریق نشریه‌ی گیم اینفورمر پخش شده است. در این تریلر شهر درون بازی به نام Santo Ileso و محیط‌های اطراف آن نشان داده می‌شود. البته این نکته را باید درنظر داشت که این تریلر از نسخه‌ی پیش از آلفا ضبط شده است و جلوه‌های بصری و دیگر جنبه‌های بازی هنوز تا تکمیل شدن فاصله دارند.

بااین‌حال، تماشای این تریلر از این جهت خوب است که ما را با حال‌و‌هوای ریبوت Saints Row و محیط خشک و بیابانی آن بیشتر آشنا می‌کند. همچنین موردی که توجه را به خود جلب می‌کند، این است که محیط شهری بازی جزئیات خوبی دارد و برای مثال شاهد هستیم که NPCها کارهای مختلفی در خیابان انجام می‌دهند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه (۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. درضمن نسخه‌ی پی سی بازی قرار است به‌صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تریلر بالا چیست؟ آیا حال‌و‌هوای کلی و محیط بازی را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده