نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴

ایکس باکس سری ایکس با طرح باب اسفنجی و لاکپشت‌ های نینجا

مایکروسافت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس با طرح شخصیت‌های بازی Nickelodeon All-Star Brawl را به قرعه کشی گذاشته که شامل طرح باب اسفنجی می‌شوند.

ایکس باکس با برگزاری رقابتی، یک کنسول ایکس باکس سری ایکس با طرح منحصر‌به‌فرد باب اسفنجی را را به یک بازیکن خوش شانس هدیه می‌کند. اگر با گذشت حدود یک سال از زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید هنوز قادر به تهیه ایکس باکس جدید خود نشدید، مایکروسافت خبر خوبی را با خود به‌همراه داشته و فرصت برنده شدن یک کنسول خاص و منحصر‌به‌فرد را با طرح شخصیت محبوب کارتونی از بازی Nickelodeon All-Star Brawl فراهم کرده است.

این کنسول که به مناسبت انتشار بازی Nickelodeon All-Star Brawl با همکاری ایکس باکس معرفی شده، ازطریق قرعه کشی به یک برنده خوش شانس اعطا خواهد شد. با مراجعه به حساب رسمی ایکس باکس در توییتر، می‌توانید شرایط و راه شرکت در این مسابقه را مشاهده کنید. برای اینکار، باید ابتدا حساب توییتر Xbox را دنبال کرده و پست مربوطه را با اکانت شخصی خود ریتوییت کنید. توجه داشته باشید که توییت شما با شامل هشتگ XboxAllStarBrawlSweepstake باشد.

قرعه کشی ایکس باکس سری ایکس با طرح باب اسفنجی

زمان شرکت در این قرعه کشی از ساعت ۱۷ روز دوشنبه، ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) آغاز شده و تا ۶ صبح دوشنبه، ۲۴ اکتبر (۲ آبان) ادامه خواهد داشت. برنده‌ی این قرعه کشی باید شهروند قانونی یکی از کشورهایی که به‌صورت رسمی از Xbox Live پشتیبانی می‌کنند باشد. این فهرست شامل آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی، چین، کلمبیا، چک، دنمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، ترکیه، امارات، بریتانیا و آمریکا می‌شوند.

طرح باب اسفنجی با کنسول مکعبی ایکس باکس سری ایکس به طرز جالبی هماهنگی ظاهری داشته و جلوه‌ی بامزه‌ای را به کنسول نسل نهمی مایکروسافت بخشیده است.

نکته‌ی جالب توجه این است که این کنسول برای فروش عرضه نمی‌شود و برنده‌ی آن، تنها دارنده‌ی ایکس باکس سری ایکس با طرح باب اسفنجی خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید طرح Turtle Power با تصویری از لاکپشت‌های نینجا را به‌جای این مدل دریافت کنید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده