نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

مقایسه حالت‌های مختلف بازی Forza Horizon 5 در ویدیو جدید

ویدیوی جدیدی که از بازی Forza Horizon 5 منتشر شده، به مقایسه حالت‌های Performance و Quality بازی در رزولوشن و نرخ فریم متفاوت می‌پردازد.

بازی Forza Horizon 5 از استودیوی پلی‌گراند گیمز اخیراً چند پیش نمایش را از منابع مختلف دریافت کرده که باتوجه به فاصله‌ی چند هفته مانده تا تاریخ انتشار بازی، منطقی به نظر می‌رسد. وبسایت IGN یکی از منابعی است که به‌تازگی ویدیویی از مقایسه حالت‌های Performance (عملکرد) و Quality (کیفیت) بازی منتشر کرده که اولین مسابقه‌ی بازی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

حالت Performance، همان‌طور که از نام آن مشخص است، عملکرد بازی را در اولویت قرار داده و در با نرخ فریم 60FPS و رزولوشن 4K اجرا می‌شود. در عوض شماری از ویژگی‌های گرافیکی بازی برای اطمینان از عملکرد روان، تضعیف شده است. در مقابل حالت Quality را داریم که بازی را در حالت 4K/30FPS اجرا می‌کند. کنسول کوچکتر ایکس باکس سری اس نیز بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا می‌کند. در کل به نظر می‌رسد که عملکرد روان‌تر بازی در حالت Performance ارزش چشم پوشی از برخی افکت‌های گرافیکی در فواصل دور دست را داشته باشد.

ماشین مرسدس آ ام گ Project One در بازی Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول در سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

هنوز ویدیویی از گیم‌پلی بازی روی کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان منتشر نشده اما مایک براون، کارگردان خلاق بازی به طرفداران اطمینان داده که این بازی به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این کنسول از نظر زیبایی ظاهری و عملکرد تبدیل خواهد شد. برای اجرای نسخه پی سی بازی نیز براساس اطلاعات رسمی، حداقل به یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 970 یا Radeon RX 470 درکنار ۸ گیگابایت حافظه رم و یکی از پردازنده‌های Intel i5-4460 یا AMD Ryzen 3 1200 نیاز خواهید داشت. شما می‌‌توانید با مراجعه به مطلب مشخصات سیستم مورد نیاز برای Forza Horizon 5 به اطلاعات تکمیلی دسترسی داشته باشید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده