// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر جدید بخش داستانی بازی Call of Duty: Vanguard

شرکت اکتیویژن در فاصله‌ی چند هفته‌ای باقی‌مانده تا عرضه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard به نمایش تریلر جدید متمرکز روی بخش داستانی آن پرداخت.

بازی Call of Duty: Vanguard پنجم نوامبر (۱۴ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. حالا تریلر خوش‌جلوه‌ی تازه‌ای از راه رسیده است که بخش داستانی این شوتر اول‌شخص جریان‌یافته در جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. البته فراموش نکنید که بخش زامبی بازی Call of Duty: Vanguard هم کمپین داستانی جداگانه‌ی خود را خواهد داشت که در این تریلر جایی ندارند.

کمپین داستانی اصلی مثل اکثر بخش‌های بازی Call of Duty Vanguard توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته شده است و استودیو Treyarch وظیفه‌ی ساخت قسمت زامبی را برعهده دارد. بخش داستانی اصلی بازی کالاف دیوتی جدید، من و شما را در قالب چهار شخصیت به جبهه‌های مختلف جنگ جهانی دوم می‌برد؛ از اقیانوس آرام تا شمال آفریقا و از شرق تا غرب میدان‌های نبرد.

دانلود ویدیو از آپارات

آرتور کینگزلی، لوکاس ریگز، وید جکسون و صدالبته پالینا پترووا با نقش‌آفرینی لورا بیلی به‌عنوان شخصیت‌های اصلی بخش داستانی این بازی کالاف دیوتی معرفی شده‌اند. در جهان داستانی بازی که البته اصلا نباید انتظار دقت تاریخی را داشته باشید، چهار سرباز نام‌برده گروه Task Force One را تشکیل می‌دهند و پس از مرگ هیتلر، به‌دنبال کشتن جایگزین او هستند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده