نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴

شایعه: Far Cry 7 یک بازی آنلاین محورتر خواهد بود

طبق گزارش نشریه Axios احتمال دارد یوبیسافت برای تغییر وضعیت مجموعه Far Cry رویکردی شبیه بازی‌های سرویس آنلاین را برای بازی Far Cry 7 لحاظ کند.

اخیرا نشریه Axios گزارشی را منتشر کرده است مبنی‌بر اینکه رویکرد یوبیسافت برای بازی بعدی از مجموعه Far Cry رفتن به‌سمت المان‌ها و بخش‌های آنلاین بیشتر خواهد بود. طبق این گزارش این تغییرات، جزئی از برنامه استراتژیک این شرکت برای متحول کردن مجموعه Far Cry است. یوبیسافت با عرضه بازی‌های جدید هم نتوانسته جانی دوباره به‌این مجموعه بدهد و درعوض نسخه‌های جدید Far Cry بیشتر حالت درجا زدن پیدا کرده‌اند.

این موضوع با صحبت‌های قبلی جیسون شرایر، از نشریه بلومبرگ، هم مطابقت دارد که گفته بود قرار است Far Cry 7 رویکرد شدیدا متفاوتی از بازی‌های قبلی داشته باشد. هرچند فعلا گزارش Axios و صحبت‌های شرایر در حد شایعه هستند، ولی تمایل زیاد یوبیسافت به سرویس‌های آنلاین و بازی‌های آنلاین‌محور می‌تواند مهر تاییدی بر این موارد باشد. همچنین می‌دانیم که قرار است در آینده نسخه‌های جدید Assassin’s Creed، Ghost Recon و The Division به‌صورت بازی‌های سرویس محور منتشر شوند.

اخیرا عرضه Far Cry 6 واکنش‌های مختلف و دوگانه‌ای را به‌دنبال داشت. بسیاری از منتقدان ویژگی‌های سندباکس قرارگرفته در بازی را به‌شدت تحسین کردند و عده‌ای دیگر با ابراز ناامیدی از نیاز به‌تغییر قالب بازی‌ها توسط یوبیسافت صحبت‌کرده‌اند.

نظر شما درباره‌ی احتمال آنلاین بودن Far Cry 7 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده