// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

تعریف و تمجید منتقدان از Deathloop در تریلر جدید این بازی

شرکت Bethesda در پی موفقیت بازی Deathloop ویدیویی از این بازی منتشر کرده که در آن به امتیازهای مثبت آن اشاره می‌شود.

در تریلر جدید بازی Deathloop، شرکت بتسدا نظرات مثبت منتقدین را به‌نمایش گذاشت. بازی Deathloop داستان Colt Vahn (کلت وان) را روایت می‌کند. وان در ساحلی در جزیره Blackreef Isle به‌هوش می‌آید و بعد از مطلع شدن از شرایط خود که در آن گرفتار شده است (مانند نبودن راهی برای خروج از جزیره و تکرار شدن یک چرخه تکراری) سعی می‌کند تا راهی برای نجات پیدا کند. درحالی‌که یکی از اهداف وان کشتن گروه Visionaries است اما وان باید با مامور اسرار آمیزی به اسم Julianna (جولیانا) دست‌وپنجه نرم کند. جولیانا در مقابل وان قرار می‌گیرد و قصد دارد تا جلوی مأموریت او را بگیرد.

درحال حاضر بازی Deathloop به‌صورت انحصار زمانی برای پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه شده است. مدت این انحصار تا تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) سال ۲۰۲۲ ادامه دارد. باتوجه‌به اینکه استودیوی بتسدا سافت‌ورکز زیر مجموعه شرکت مایکروسافت است احتمالا بازی Deathloop برای کنسول‌های ایکس باکس نیز منتشر می‌شود.

با‌توجه به اینکه در مورد بازی Deathloop دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد، نظرات شما درمورد جدیدترین اثر استودیوی آرکین چیست؟ می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به‌اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده