// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

ساخت سیستم‌های ترمز بازی Gran Turismo 7 با همکاری شرکت Brembo

استودیو Polyphony Digital سونی که همواره در خلق مجموعه‌ی Gran Turismo اهمیت فراوانی به واقع‌گرایی می‌دهد، حالا به‌صورت رسمی با شرکت Brembo همکاری می‌کند.

شرکت Brembo به‌صورت رسمی اعلام کرد که همکار تکنیکی استودیو Polyphony Digital سونی در ساخت بازی Gran Turismo 7 پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 است؛ تا با همکاری این برند ایتالیایی، سیستم‌های ترمز ساخته‌شده توسط آن اتومبیل‌ها در GT7 از نهایت دقت بهره ببرند. شما می‌توانید موقع ارتقا قطعات خودرو و شبیه‌سازی آن در بازی Gran Turismo 7 سراغ ترمزهای شرکت Brembo بروید.

سیستم‌های ترمز مورد بحث از انواع‌واقسام عملکردها برای اهداف متفاوت در رانندگی بهره می‌برند و حتی بهترین ترمزهای ساخته‌شده توسط برند Brembo هم در بازی Gran Turismo 7 قرار دارند؛ از کالیپرهای GT|BM تا دیسک‌های سرامیک کربن. همچنین ۸ رنگ متفاوت برای این ترمزها وجود دارد تا بازیکن بتواند روی طراحی جلوه‌ی اتومبیل خود در بازی Gran Turismo 7 هم وقت بگذارد.

تاریخ ۶۰ساله‌ی فعالیت حرفه‌ای Brembo در جهان ماشین‌ها روی بخش‌های متفاوت بازی Gran Turismo 7 تاثیر می‌گذارد و رئیس این شرکت همکاری با استودیو Polyphony Digital را افتخارآمیز می‌داند. کازونوری یامائوچی، خالق معروف سری بازی Gran Turismo هم می‌گوید که از زمان ساخت اولین قسمت مجموعه می‌خواست با شرکت Brembo همکاری داشته باشد. در سال‌های اخیر شرکت Michelin و شرکت BBS نیز وارد همکاری رسمی با Polyphony Digital شدند.

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر جدید حضور ماشین R8 LMS GT3 Evo آئودی، اتومبیل Shelby GT350R فورد ماستنگ، BMW Z8 و Mercedes-Benz SLR McLaren در بازی Gran Turismo 7 تایید می‌کند. بازی جدید گرن توریزمو قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند (۴ مارس) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود.


منبع GT Planet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده