// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۲

نمایش محتوای سال اول Riders Republic در تریلر جدید این بازی

یوبیسافت با انتشار تریلری از محتوای سال اول بازی ورزشی Riders Republic رونمایی کرده است.

Far Cry 6 که امروز منتشر می‌شود، تنها بازی مهم یوبیسافت در ماه اکتبر نیست و اواخر این ماه قرار است شاهد عرضه‌ی بازی Riders Republic باشیم. رایدرز ریپابلیک که یک بازی چندنفره با محوریت ورزش‌های دشوار است، حالا چند هفته مانده به عرضه، تریلر جدیدی دریافت کرده است که در آن سازندگان به تشریح محتوای سال اول بازی می‌پردازند.

Riders Republic در سال اول انتشارش میزبان چهار فصل مختلف خواهد بود که هریک محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. بیشتر آن‌ها به رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌گیرد و برخی نیز ابتدا در اختیار دارندگان سیزن پس سال اول قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر معرفی محتوای سال اول Riders Republic را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Riders Republic با The Grand Opening شروع خواهد شد که البته فصل اول نیست و درواقع حکم نوعی افتتاحیه را برای بازی دارد. بازیکنان در این فصل می‌توانند در حالت‌های مختلف چندنفره شرکت کنند و وارد مسابقاتی با نام Mass Races شوند که در آن تعداد زیادی بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین در این فصل می‌توان وارد مسابقات Trick Battles شد و با انجام حرکات نمایشی با دیگران رقابت کرد. علاوه‌براین، بازیکنان با شرکت در چالش‌های هفتگی Riders Republic جوایز اختصاصی دریافت خواهند کرد.

پس‌از‌این، فصل اول Riders Republic به نام Winter Bash از راه می‌رسد که شامل حالت‌های جدید چندنفره و رویدادهای زنده (لایو ایونت) با جوایز اختصاصی خواهد بود. همچنین بازیکنان پاداش‌های مختلفی را با پیشرفت و ارتقا سطح خود در بازی دریافت می‌کنند. فصل دوم نیز که Showdown Time نام دارد، یک حالت ۶ بازیکن دربرابر ۶ بازیکن را به بازی می‌آورد که مسابقات آن در میادین ورزشی مختلفی برگزار خواهد شد. سپس فصل سوم Riders Republic را داریم که ورزش BMX (مسابقات دوچرخه‌سواری نمایشی)، زمین‌های ورزشی جدید و رویدادهای تازه را به بازی اضافه می‌کند.

در تصویر زیر تمام محتوایی که به رایگان یا به‌واسطه‌ی خرید سیزن پس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، آمده است:

محتوای سال اول بازی Riders Republic

Riders Republic در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی محتوای سال اول Riders Republic چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده