// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۰

واکنش منتقدین به بازی Metroid Dread

دیروز بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی Metroid Dread منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین نسخه از سری متروید هستیم.

از آخرین نسخه دوبعدی ساید اسکرولینگ سری متروید ۱۹ سال می‌گذرد و پس از معرفی بازی Metroid Dread، هواداران این سری حسابی خوشحال شدند؛ آن هم زمانی‌که اعلام شد این نسخه، یک نسخه رسمی در سری متروید به حساب می‌آید.

باتوجه‌به نمایش‌های Metroid Dread، به‌نظر می‌رسید این نسخه دارای نبردهایی هیجان‌انگیز و پرتنش باشد و همچنین هر محیط، به‌گونه‌ای طراحی شده که دشمنان مخصوص به خود را دارد. دیروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Metroid Dread منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب این نسخه هستیم.

در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Metroid Dread خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Metroid Dread

  • سازنده: مرکوری سیستم
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: اکشن پلتفرمر
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

ساموس در حال درگیری با دشمنان Metroid Dread

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

باوجود بالانس قابل قبول المان‌های جدید و مواردی که از گذشته این سری به بازی افزوده شده، Metroid Dread اکشن‌های سرعتی، داستانی غافل‌گیر کننده و سکانس‌های سینمایی خوبی را در ظاهری ساید اسکرولینگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازگشتی است که کاربران منتظر آن بودند.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Metroid Dread به‌عنوان دنباله‌ای غافل‌گیر کننده که ۲۰ سال کاربران را منتظر گذاشته، مجددا پیشرفت و گشت‌وگذارهای افسانه‌ای و همچنین بعضی از بهترین باس‌ فایت‌های این مجموعه را در اختیار کاربران قرار داده است.

گیم‌اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

پس از ۱۹ سال بالاخره نینتندو دنباله رسمی Metroid Fusion را عرضه کرد؛ جایی‌که نبرد ساموس آران با یک سازمان مرگ‌بار از بیگانه‌ها به پایان می‌رسد.

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

Metroid Dread از حد انتظار ما فراتر است و تمامی مواردی را که می‌خواستیم، در خود جای داده است؛ گشت‌و‌گذار، سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز، اتمسفر عالی و تنش بالا از مواردی است که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. بااین‌حال اگر به‌دنبال یک بازی مترویدوینیا هستید، Metroid Dread به سطح بهترین نسخه‌های این سری نمی‌رسد، اما نزدیک به آن‌ها است.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

بیشتر از هر چیز دیگر، Metroid Dread این احساس را می‌دهد که پس از مدت‌ها به آن منطقه امن قدیم خود بازگشته است. گیم‌پلی بازی شامل المان‌های جدید و مواردی می‌شود که شباهت‌هایی به نسخه‌های قبلی دارند. در پایان، برای کاربران قدیمی از جمله من، این تغییرات احتمالا بهترین چیزی است که در دسترس قرار گرفته است. در اینجا هیچ وحشتی وجود ندارد، مجددا به خانه باز گشته‌ایم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده