// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

واکنش منتقدین به بازی Far Cry 6

میانگین نمرات بازی Far Cry 6 ساعاتی پیش منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی از سوی جدیدترین نسخه فارکرای هستیم.

Far Cry را می‌توان یکی از مجموعه‌های محبوب شرکت یوبیسافت دانست که پس از عرضه نسخه سوم، در یک ساختار مشابه قرار گرفت. بااین‌حال کاربران علاقه‌مند همچنان مشتاق تجربه‌ی نسخه جدید این مجموعه دوست‌داشتنی هستند.

بازی Far Cry 6 فردا ۱۵ مهر ماه روانه بازار می‌شود و میانگین امتیازات آن ساعاتی پیش در اختیار کاربران قرار گرفت. میانگین امتیازات این نسخه خبر از یک بازی خوب را می‌دهد که باتوجه‌به استفاده از همان فرمول همیشگی، از نظر گیم‌پلی هم محتویاتی درگیر کننده‌تر نسبت به قلب را ارائه می‌دهد.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Far Cry 6 را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Far Cry 6

  • سازنده: یوبی سافت تورنتو
  • ناشر: یوبیسافت
  • سبک: شوتر اول شخص
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

پروتاگونیست مونث بازی Far Cry 6

زومجی: ۷۵ از ۱۰

منهای تنوع سلاح‌ها و امکانات فراوان شخصی‌سازی آن‌ها، نقاط قوت فار کرای 6 پراکنده هستند. کات‌سین‌هایی که بسیاری از آن‌ها در جایگاه خود به شکل قابل قبول قصه می‌گویند، با پخش طی فواصل زمانی طولانی غالبا کم‌اثر به نظر می‌رسند. از آن‌جایی که گیمر مدت زیادی را مشغول انجام کارهای پرشباهت برای بالا بردن سطح شخصیت است، چالش‌های جالب و مینی‌گیم‌های بامزه معمولا بین مراحل پیش پا افتاده گم شده‌اند؛ تا گیمر در آخر مواردی همچون اکشن‌های شلوغ و پرانرژی را تشکیل‌دهنده‌ی درصد کوچکی از تجربه‌ی کلی بداند. Far Cry 6 در خلق یک زمین بازی بزرگ برای مخاطب هدف موفق است، موسیقی‌های مناسبی دارد و گرافیک فنی آن روی کنسول نسل ۹ بسیار خوب به نظر می‌رسد. اما به مانند چندین و چند محصول دیگر یوبیسافت، فرمول‌زدگی بیش از اندازه‌ی طراحی مرحله و تمرکز فراوان روی کمیت به‌جای کیفیت سبب می‌شود که این شوتر اول‌شخص با نقش‌آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو هم نتواند از پتانسیل خود به‌صورت کامل استفاده کند.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰

Far Cry 6 بازی وسیعی است که محتویات زیادی را برای دیدن و تجربه کردن، ارائه می‌دهد. این نسخه داستان و گیم‌پلی‌ای را ارائه می‌دهد که همانند یک رویا است و مخاطب را درگیر می‌کند. من زمان‌های سرگرم کننده بسیاری در بازی داشتم و هرکاری را که بازی به من اجازه می‌داد، انجام دادم. همچنین مجددا به بازی برخواهم گشت تا تمامی مأموریت‌های فرعی را کامل کنم.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

این نسخه قدمی نو و شروع کننده‌ای تازه برای سری Far Cry است که نبردها و ماجراجویی درگیرکننده‌تر نسبت به قبل را ارائه می‌دهد؛ حتی زمانی‌که داستان بازی در ارائه نقاط کلیدی داستانی فراز و نشیب‌هایی دارد.

توئین فینیت: ۸۰ از ۱۰۰

پس از ۴۰ ساعت تجربه، همچنان دوست دارم به داخل بازی بروم. راه‌های کامل نشده را کامل کنم، پایگاه‌های FND را پاکسازی کنم و با ورود به Insurgency که محتوای اندگیم بازی است، پاداش‌های و سلاح‌های اضافی بازی را گرایند کنم. باوجود داستانی قابل قبول درکنار شخصیت‌هایی درگیر کننده و محتویات فرعی بسیار، Far Cry 6 یک بازی پیشنهادی برای علاقه‌مندان به سبک تیراندازی اول شخص است.

دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰

اگر Far Cry 3 آخرین بازی‌ای بوده که آن را دوست داشتید یا فرمول فار کرای‌های مدرن چیزی است که برای یک بازی جهان باز می‌پسندید، در Far Cry 6 بسیار راحت خواهید بود. درغیراین‌صورت، زمانی به‌سراغش بروید که واقعا حس و حالش را داشته باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده