// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵

احتمال ساخت یک بازی چندنفره از مجموعه فارکرای

در بازی Far Cry 6 نشانه‌هایی دیده می‌شود که از احتمال ساخت بازی چندنفره در دنیای Far Cry خبر می‌دهند.

به‌گفته یک یوتیوبر با نام JorRaptor، در اوایل بازی Far Cry 6 با جعبه‌هایی روبه‌رو می‌شوید که در گوشه آن‌ها کد QR چاپ شده است. بعد از اسکن این کد به صفحه‌ای هدایت می‌شویم که در آن ویدئوی ۶ ثانیه‌ای از یک هفت‌تیر کارتونی دیده می‌شود. در این ویدئو برای لحظه کوتاهی نقشه‌ای نشان داده می‌شود که در آن سه فلش قرمز رنگ به‌چشم می‌خورد. به گفته JorRaptor که بازی Far Cry 6 را قبل تاریخ عرضه رسمی بازی می‌کند، این فلش‌ها نشانگر بازیکنان هستند.

نقشه‌ای که در ویدئو نمایش داده شد محیطی مشابه بازی Far Cry 4 دارد. همچنین مهره‌هایی با نشان حیوان‌های مختلف در ویدئو دیده می‌شود که احتمالا از وجود حیوان‌های خاصی در آن مناطق خبر می‌دهد. در فریم بعدی ویدئو صحنه‌ای از حمله یک حیوان زره پوش می‌بینیم که دنباله آن صدای شلیک شنیده می‌شود و بعد از خونی شدن نقشه، مهره‌هایی با نشان اسکلت جایگزین فلش‌های قرمز می‌شوند.

نقشه با پیکان‌های قرمز و نشانه حیوانات

به‌گفته JorRaptor قسمت‌های جهان باز بازی‌های قبلی در سری Far Cry تنها از دو بازیکن پشتیبانی می‌کردند. احتمالا این ویدئوی ۶ ثانیه‌ای از آمدن امکانات جدید به بازی خبر می‌دهد یا به ساخت بازی اسپین آف با محوریت چندنفره اشاره می‌کند.

شرکت Ubisoft در کنفرانس مالی که در ماه می برگزار کرد، از برنامه این شرکت برای حرکت به سمت انتشار بازی‌های رده بالای Free to Play برای تمام بازی‌های بزرگ خود خبر داد. درحال حاضر شرکت Ubisoft سالانه ۳ تا ۴ بازی AAA منتشر می‌کند و گویا قصد تغییر این استراتژی را دارد.

فردریک دوگت، مدیر مالی شرکت Ubisoft می‌گوید: «در راستای گسترش محصولات باکیفیت خود که از تنوع بالایی هم برخوردار هستند، ما قصد داریم برنامه خود مبنی بر عرضه سه الی چهار بازی بزرگ در یک سال را تغییر دهیم.»

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی‌سی و همچنین کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

از نظر شما حالت چندنفره به بازی فار کرای 6 اضافه می‌شود؟ از حالت چندنفره در دنیای فار کرای چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده