نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

اشاره Alan Wake Remastered به بازی Control

در ریمستر بازی الن ویک که دیروز منتشر شد شاهد ایستراگی هستیم که مربوط‌به بازی Control است و به نقش پدر Sarah Breaker در آن بازی اشاره می‌کند.

به‌تازگی رمدی نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake را منتشر کرده است. این ریمستر به‌بازی اصلی که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد رنگ‌وبوی تازه‌ای می‌بخشد و شامل برخی محتویات تازه مثل ایستراگ‌ها می‌شود. ایستراگ‌های قرارگرفته در این نسخه درباره آثار جدید رمدی هستند که شامل بازی Control می‌شوند. طبق گزارش سایت Stevivor یکی از این موارد در طول Chapter 2: Taken و در محل ایستگاه کلانتری Bright Falls قرار دارد.

این ایستراگ را می‌توان داخل دفتر Sarah Breaker پیدا کرد. این آیتم یک نامه است که برای کلانتر Breaker فرستاده شده و هرچند به‌دست سارا رسیده است ولی خطاب‌به پدرش نوشته شده که Frank نام دارد. در بازی اصلی الن ویک که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد متوجه شدیم که Frank Breaker قبلا در شهر نیویورک به‌عنوان مامور پلیس فعالیت داشته است ولی اصلا به‌حضور او به‌عنوان کلانتر در Bright Falls اشاره نشده بود و این موضوع کاملا مربوط‌به نسخه‌ی ریمستر است. می‌دانیم الن ویک هم قبلا با آلیس، همسرش در نیویورک زندگی می‌کرد.

در بازی Control دیدیم که Frank Breaker یکی از ماموران Federal Bureau of Control است که دستورها خود را از شخصی به‌نام William Kirklund می‌گیرد. نامه‌ای که در ریمستر الن ویک می‌بینیم هم از طرف Kirklund برای Frank فرستاده شده است و نام Kirklund صراحتا عنوان شده است. البته در بازی اصلی نمی‌توانستیم جزئیات نامه را مشاهده کنیم ولی در نسخه‌ی ریمستر با تغییر وضعیت دوربین جزئیات نامه و پاکت نامه قابل‌مشاهده هستند.

بازی Alan Wake Remastered برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده است.

نظر شما درباره‌ی این ایستراگ چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده