// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

پیوستن شخصیت محبوب بازی Kingdom Hearts به Super Smash Bros. Ultimate

ماساهیرو ساکورای به‌صورت رسمی از آخرین شخصیت به مبارزهای بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌پیوندد، رونمایی کرد؛ سورا از مجموعه‌ی Kingdom Hearts.

نینتندو آخرین رویداد آنلاین مرتبط با اعلام اخبار جدید راجع به بازی Super Smash Bros. Ultimate را برگزار کرد؛ برنامه‌ای که با پخش آن فهمیدیم سورا از سری بازی Kingdom Hearts به سوپر اسمش برادرز آلتیمیت می‌آید. افرادی که FIghters' Pass Volume 2 را خریداری کرده‌اند، بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه موفق به بازی با این شخصیت در Super Smash Bros. Ultimate می‌شوند. اگر می‌خواهید او را جداگانه خریداری کنید، باید ۵.۹۹ دلار بپردازید.

ساکورای، خالق محترم و پرطرفدار بازی می‌گوید که تجربه‌ی مبارزات با سورا متفاوت با شخصیت‌های دیگر خواهد بود. البته او روی این نکته تاکید دارد که یاد گرفتن کنترل سورا کار سختی نیست؛ مخصوصا اگر علاقه‌مند به حملات مرتبط با پرش باشید. او وزن کمی دارد و به‌سادگی به بالا پرتاب می‌شود. پس بهتر است تا جای ممکن از پذیرش هر ضربه پرهیز کنید. در عین حال همین وزن کم کاری می‌کند که وی توانایی پرش قابل توجهی داشته باشد. بالاخره Sora در زبان ژاپنی به‌معنی «آسمان» است. قدرت جادویی آشنا برای طرفدارهای کینگدام هارتز و همان کلید بزرگ، ابرازهای سورا برای حمله به رقبا هستند.

گیمر می‌تواند برای سورا به انتخاب بین صداگذاری ژاپنی و انگلیسی در Super Smash Bros. Ultimate بپردازد. همچنین او با چهار لباس متفاوت به بازی می‌آید و ۹ آهنگ از آلبوم موسیقی متن مجموعه‌ی Kingdom Hearts را نیز به سوپر اسمش برادرز آلتمیت می‌برد.

دانلود ویدیو از آپارات

تتسویا نومورا که چه طرفدارهای فاینال فانتزی و چه افراد عاشق مجموعه‌ی کینگدام هارتز وی را به خوبی می‌شناسند، در صفحه‌ی رسمی مجموعه بازی Kingdom Hearts نوشت: «آن‌ها عملکرد بسیار کاملی داشتند و به شکل عالی به درخواست‌های پرجزئیات ما و نظرات مداومی که راجع به سورا در سوپر اسمش برادرز آلتیمیت می‌دادیم، پاسخ دادند. فکر می‌کنم طرفدارها از دیدن آن که سورا در بازی Super Smash Bros. Ultimate چه‌طور از آب درآمد، راضی خواهند بود. امیدوارم که از تجربه‌ی بازی با این شخصیت لذت ببرید».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده