// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

شایعه: ریمستر نسخه اول Metroid Prime یک بازی جاه‌طلبانه است

نیت‌دریک، اینسایدر شناخته‌شده ادعا می‌کند ریمستر مستقل بازی Metroid Prime 1 از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و پروژه‌ای بسیار جاه‌طلبانه است.

از چند سال قبل تا به امروز هرازچندگاهی شایعه‌ای منتشر می‌شده است، مبنی بر اینکه ریمستر سه‌گانه Metroid Prime در دست ساخت قرار دارد و طرفداران این مجموعه با هربار شنیدن این شایعات امیدوار می‌شدند. حالا شایعه‌ی جدیدی مطرح شده است که با قبلی‌ها متفاوت است و ادعا می‌کند نینتندو و استودیوی Retro به‌جای اینکه دست به ریمستر کردن هر سه بازی مجموعه‌ی متروید پرایم بزنند و آن‌ها را در قالب یک پکیج عرضه کنند، در حال حاضر مشغول ساخت یک ریمستر مستقل برای نسخه‌ی اول Metroid Prime هستند.

نیت‌دریک (NateDrake)، اینسایدر شناخته‌شده این شایعه را در یکی از ویدیوهای جدید کانال یوتیوب خود به نام Spawn Wave مطرح کرده است. او ادعا می‌کند ریمستر بازی Metroid Prime 1 از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و «پروژه‌ای بسیار جاه‌طلبانه» است و این یعنی نسخه‌ی ریمستر این بازی چیزی فراتر از بهبوده‌های گرافیکی ساده خواهد بود. نیت‌دریک در این خصوص توضیح می‌دهد که ریمستر متروید پرایم 1 از نظر محتوایی به نسخه‌ی اصلی وفادار خواهد بود؛ ولی از نظر جلوه‌های بصری بسیار پیشرفت کرده است.

همچنین نیت‌دریک می‌گوید ریمستر Metroid Prime 1 در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود و نینتندو بسته به اینکه بخواهد در چه تاریخی بازی را عرضه کند، احتمالا بین مراسم گیم اورادز ۲۰۲۱ (که احتمالا در بامداد روز ۱۹ آذر برگزار می‌شود) و E3 2022 (که در خرداد برگزار می‌شود) از آن رونمایی خواهد کرد.

گیم‌پلی مبارزه با دشمن در بازی Metroid Prime 1

این شایعه در حالی مطرح می‌شود که جف گراب، روزنامه‌نگار وب‌سایت گیمزبیت اواخر تیرماه امسال ادعا کرده بود که نینتندو کار ساخت نسخه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی Metroid Prime را تمام کرده، ولی فعلا قصد ندارد آن را منتشر کند. او در آن زمان گفت دلیل اینکه نینتندو رونمایی و عرضه‌ی این کالکشن را به تأخیر می‌اندازد این است که به‌خاطر همه‌گیری کرونا بخش تضمین کیفیت بازی با محدودیت مواجه شده است و اینکه نینتندو احتمالا می‌خواهد تاریخ انتشار آن به Metroid Prime 4 نزدیک باشد. این ادعای گراب در راستای همان شایعات قبلی بود که از در دست ساخت بودن ریمستر سه‌گانه متروید پرایم خبر می‌داد.

مشخص است که ادعای جدید نیت‌دریک با شایعات قبلی تناقض دارد و فعلا نمی‌توان درباره‌ی درستی هیچ‌یک از آن‌ها مطمئن بود. درهرصورت باتوجه‌به تعداد شایعات دراین‌باره، به‌نظر می‌رسد دیر یا زود باید منتظر معرفی رسمی نوعی ریمستر از متروید پرایم باشیم؛ گرچه هنوز نمی‌دانیم این ریمستر قرار است که هر سه نسخه مجموعه باشد یا تنها از نسخه‌ی اول.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ فکر می‌کنید نینتندو در آینده از کالکشن ریمستر متروید پرایم رونمایی خواهد کرد یا ریمستر مستقل Metroid Prime 1؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده