// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

واکنش منتقدین به بازی FIFA 22

با FIFA 22 به‌تازگی عرضه شده و میانگین امتیازات آن، خبر از یک بازی فوتبال سرگرم کننده را می‌دهد.

کاربران علاقه‌مند به بازی فوتبال، هر سال منتظر نسخه جدید FIFA و PES هستند تا نسخه جدید مجموعه مورد علاقه خود را تجربه کنند. الکترونیک آرتز در زمان معرفی فیفا 22 و پس از آن اعلام کرده بود که شاهد یک فوتبال متفاوت هستیم. محصولی که این بار به‌لطف هایپرموشن، قرار است شبیه‌ساز واقعی‌تری از یک بازی فوتبال باشد.

همچنین تغییراتی هم روی حالت‌هایی نظیر Career Mode صورت خواهد گرفت تا کاربران علاقه‌مند به این حالت تجربه‌ی متفاوت‌تری را کسب کنند. این در حالی است که نسخه نسل هشتم و نهم فیفا 22 متفاوت بوده و نسخه نسل نهمی، چیزی است که الکترونیک آرتز روی آن سرمایه‌گذاری بیشتر کرده است.

روز جمعه بازی FIFA 22 برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت و میانگین امتیازات این بازی هم چند روز پیش در دسترس قرار گرفت. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی فیفا 22 خواهیم انداخت و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

FIFA 22

  • سازنده: الکترونیک آرتز
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • پلتفرم: ایکس باکس وان، کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ
  • سبک: شبیه‌ساز فوتبال

کیلیان ام باپه در تریلر معرفی بازی FIFA 22

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

FIFA 22 دارای تغییرات بسیار و بزرگی در تمامی المان‌های گیم‌پلی است که سبب شده این نسخه، بهترین نسخه سری فیفا تابه‌امروز شود.

هابی کنسولز: ۸۱ از ۱۰۰

به‌عنوان یک بازی فوتبال، FIFA 22 یک محصول پیوسته است. در جریان بازی آن‌چنان مورد انقلابی و غیرقابل انتظار را نمی‌بینید که شما را شگفت‌زده کند، اما به‌واسطه‌ی پشتوانه این مجموعه و نسخه‌های قبلی، شاهد موارد خوبی هستیم.

پوش‌اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

FIFA 22 حس و حال یک فوتبال واقعی را ارائه می‌دهد و بهترین چیز ممکن برای این بازی است. بهبود بهتر جایگیری بازیکنان، فیزیک توپ و انیمیشن‌های بازی سبب شده تا شاهد یک شبیه‌ساز فوتبال رضایت بخش باشیم که پشتوانه تمامی حالت‌های شاخص این سری است. تغییرات چشم‌گیری روی حالت کریر رخ نداده، اما ویژگی ساخت یک باشگاه سرگرم کننده است و تغییراتی که روی Player Careers انجام شده، دیر از انتظار است. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم‌چنان بخش اصلی آلتیمیت تیم را تشکیل می‌دهند و نظرات حول این موضوع شخصی است، اما آنقدر محتوا وجود دارد که ساعت‌ها وقت خود را بدون دیدن حتی یک عدد لوت باکس صرف بازی کردن و سرگرم شدن کنید.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همچنان نقش پررنگی دارد، اما تغییرات کم درکنار قدرت کنسول‌های نسل بعد سبب شده تا FIFA 22 بدون نیاز داشتن به تغییرات انقلابی، به یک آپگرید ارزشمند تبدیل شود.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

دومین بازی فوق‌العاده نسل بعدی روی چمن دیجیتال همچنان ساختار Pay to Win آلتیمیت تیم به‌صورت سالیانه گریبان‌گیر این سری شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده