نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

نمایش مبارزات در Sherlock Holmes: Chapter One در تریلر جدید بازی

جدیدترین تریلر بازی Sherlock Holmes Chapter One مبارزات بازی را به‌تصویر می‌کشد.

با نزدیک شدن به‌موعد انتشار بازی Sherlock Holmes Chapter One، اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو Frogwares که پیش‌تر با آثار جنایی با محوریت قصه‌های شرلوک هولمز محبوبیت خاصی مابین گیمرها به‌دست‌‌ آورده بود، پس از تولید بازی The Sinking City حالا دوباره به‌مجموعه‌ی شرلوک بازگشته است. در جریان آخرین اخبار بازی و در تریلری که در ادامه تماشا می‌کنیم، مبارزات در بازی Sherlock Holmes: Chapter 1 را نمایش می‌دهد.

مبارزات یکی از بخش‌های اصلی بازی نام‌برده خواهد بود و در زمان کشف جرم و حل معماهای جنایی، احتمالا با افرادی مواجه خواهید شد که از تحقیقات و فضولی‌ کردن‌های آقای هولمز رضایت چندانی نداشته باشند! باتوجه‌به محتوای این تریلر، مبارزات در اثر مورد بحث شباهت زیادی به‌مبارزات نسخه‌ی سینمایی شرلوک با هنرنمایی رابرت داونی جونیور داشته باشد. شرلوک هولمز همانقدر که در کشف جرم و مخفی‌کاری/استتار مهارت دارد، همانقدر هم در فنون رزمی چیره‌دست است.

دانلود از آپارات

مبارزه با دشمنان در این بازی بیشتر مثل یک معما می‌ماند. شما می‌توانید دشمنان خود را به‌قتل برساند و این اختیار را دارید که آن‌ها را زنده بگذارید. زنده نگه‌داشتن دشمنان کمی سخت است اما پاداش خوبی دارد. برای زنده نگه‌داشتن دشمنان، ابتدا باید پوشش‌های محافظتی آن‌ها را از بین ببرید تا آسیب‌پذیر شوند؛ بعد از آن می‌توانید سراغشان بروید و بی‌هوششان کنید. البته که بازی این اختیار را به‌شما می‌دهد تا به‌کل از مبارزات صرف نظر کنید. اما حواستان باید باشد که غیرفعال کردن بخش مبارزات، به‌معنی صرف نظر کردن از پاداش حاصل از پیروزی در مبارزات است.

بازی Sherlock Holmes Chapter One اثری جهان‌باز است و قصه‌ی اولین ماجراجویی شرلوک هولمز و جان واتسون را تعریف خواهد کرد. جایی که شرلوک باید اولین پرونده‌ی دوران کارآگاهی خود،‌ که شخصی‌ترین پرونده‌ی او هم به‌شمار می‌رود را حل کند. بازی با ارائه‌ی ماموریت‌های اصلی و جانبی، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای گیرا از کنترل شرلوک هولمز و حل معماهای جنایی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

بازی Sherlock Holmes Chapter One در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) راهی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی خواهد شد. نسخه‌ی نسل هشتمی این اثر در تاریخی نامشخص در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده