// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹

تاد هاوارد: برای استارفیلد بیش از ۱۵۰ هزار خط دیالوگ نوشته شده است

تاد هاوارد اخیرا گفته است که برای بازی Starfield بیش از ۱۵۰ هزار خط دیالوگ نوشته شده است که از دیالوگ‌های دو بازی Fallout 4 و اسکاریم بیشتر است.

Starfield را می‌توان جزو جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های بازی‌سازی در دنیا دانست که بتسدا برای ساخت آن هزینه، وقت و منابع زیادی را صرف کرده است. براساس اطلاعاتی که مایکروسافت و بتسدا تاکنون از استارفیلد منتشر کرده‌اند، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که با یک بازی بسیار عظیم روبه‌رو هستیم که از تمام جهات، از بازی‌های قبلی بتسدا مانند Fallout 4 و Skyrim بزرگ‌تر است. البته این عظمت و گستردگی قرار نیست تنها به جهان بازی و فعالیت‌های درون آن محدود شود و حالا می‌دانیم که باید با NPCها مختلف مکالماتی طولانی داشته باشیم.

تاد هاوارد، بازی‌ساز باسابقه و کارگردان Starfield اخیرا در جریان استریم زنده‌ی رویداد ایکس باکس توکیو گیم شو ۲۰۲۱ اعلام کرد که برای این بازی نقش‌آفرینی بیش از ۱۵۰ هزار خط دیالوگ نوشته شده است که از تعداد دیالوگ‌های فال‌اوت 4 (۱۱۱ هزار خط) و اسکایریم (۶۰ هزار خط) بیشتر است. هاوارد همچنین تایید می‌کند که استارفیلد برای کشور ژاپن بومی‌سازی خواهد شد؛ به این معنی که به‌طور کامل به ژاپنی صداگذاری و زیرنویس می‌شود.

Starfield سال‌های زیادی در دست توسعه بوده است و خوش‌بختانه بازیکنان دیگر لازم نیست برای انتشار این بازی چند سال دیگر صبر کنند؛ چراکه بازی بالاخره در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تعداد زیاد دیالوگ‌ها در بازی Starfield چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده