// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

جراحی بازیگر کریتوس دلیل تاخیر خوردن بازی God of War Ragnarok

کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس در God of War گفت که ماه‌ها قبل چند جراحی سخت را پشت سر گذاشت و باعث تأخیر خوردن تاریخ عرضه‌ی God of War Ragnarok شد.

وقتی کوری بارلوگ مسئولیت موکول شدن تاریخ عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ را پذیرفت، هرگز به شکل دقیق دلیل اصلی رخ دادن این اتفاق اعلام نشد. اما حالا می‌دانیم که کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس از آگست/اوت ۲۰۱۹ به بعد با چند جراحی سنگین و جدی مواجه بود. به همین خاطر بخش‌هایی از پروسه‌ی ساخت بازی God of War Ragnarok عملا تا زمان بهبود پیدا کامل او متوقف شدند.

کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس: استودیو سانتا مونیکا هرگز به‌صورت عمومی دلیل تأخیر خوردن بازی را اعلام نکرد. هرگز جز عشق و حمایت از اعضای تیم ندیدم

وی در توئیتر نوشت: «از تمام طرفدارها متشکرم. منظورم فقط طرفدارهای سری بازی God of War نیست. بلکه تمام جامعه‌ی گیمینگ را می‌گویم. تمام بازی‌های ما طی این ادوار سخت، راه‌های متصل ماندن افراد به زندگی بوده‌اند. هرگز از این دست نمی‌کشم که به خانواده‌ی God of War بگویم چه‌قدر عاشق همه‌ی اعضای آن هستم. ما به خندیدن، گریستن و عالی بودن ادامه خواهیم داد.

اکنون ۱۰۰ درصد با احساسات واقعی خود صحبت می‌کنم. هیچ‌کس تایید نکرده است [که من بیایم و این حرف را به شما بزنم]. به جامعه‌ی طرفداری عزیز اطلاع می‌دهم که رگناروک به‌خاطر من تأخیر خورد. من در اوت ۲۰۱۹ نمی‌توانستم راه بروم. عمل کمر را انجام دادم، عمل زانو داشتم و هر دو مفصل ران من جایگزین شدند. سانتا مونیکا صبر کرد تا خوب بشوم.

هیچ تهدیدی از طرف استودیو وجود نداشت. هرگز نگفتند که «مگه فکر می‌کنی کی هستی؟» و هرگز جز عشق و حمایت از اعضای تیم ندیدم. استودیو سانتا مونیکا هرگز به‌صورت عمومی اعلام نکرد که وضعیت من باعث تأخیر خوردن بازی شد. استودیوها معمولا عوضی هستند. اما از بالا تا پایین این شرکت به همه‌ی ما امید می‌دهد».

کریتوس در بازی God of War جدید و آتریوس موفق در شکار گوزن

جاج در ادامه کارهای مختلف سانتا مونیکا برای اعضای گوناگون استودیو را هم ستایش می‌کند و این تیم را درجه‌یک می‌خواند. او در ادامه توضیح داد: «تمام افرادی که در پروسه‌ی ساخت بازی God of War نقش دارند، روح و قلب خود را در تک‌تک فریم‌های اثر می‌گذارند. آن‌ها اهل قضاوت کردن آدم نیستند. بلکه بدون قید و شرط حمایت می‌کنند و عشق می‌ورزند».

او انقدر عاشق همکاری با کوری بارلوگ بود که نمی‌خواست در صورت عدم کارگردانی او سراغ نقش‌آفرینی در رگناروک برود. ولی بارلوگ به وی اطمینان داد که اریک ویلیامز شدیدا معرکه است. حالا خود جاج هم پس از ماه‌ها با همکاری ویلیامز، این بازی‌ساز خوش‌سابقه را شدیدا ستایش می‌کند.

کوری بارلوگ خطاب به توئیت‌های کریستوفر جاج بابت توضیح دلیل تأخیر خوردن بازی God of War Ragnarok نوشت: «دوست من، با تو حاضرم وارد آتشی عظیم و شعله‌ور شوم. تو شمشیر من را داری».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده