نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی New World

سرانجام پس از ماه‌ها تأخیر طولانی مدت، روز گذشته تریلر هنگام عرضه بازی آنلاین موردانتظار New World شرکت آمازون عرضه شد.

بازی نقش آفرینی آنلاین New World که برای نخستین برای در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ معرفی شد، یکی از معدود پروژه‌های آمازون در زمینه بازی‌های ویدیویی است که سرانجام توانست به مرحله انتشار عمومی برسد و این بازی روز گذشته در دسترس بازیکنان مشتاق سبک نقش آفرینی آنلاین قرار گرفت. این بازی آنلاین که در ژانر محبوب MMORPG ساخته شده است، توسط شعبه Amazon Games Orange County استودیوهای بازی‌سازی شرکت آمازون که در منطقه اورنج کانتی ایالت کالیفرنیا قرار دارد توسعه یافته است.

این تریلر جدید علاوه‌بر صحنه‌هایی از نبرد با دشمنان متنوع بازی، فعالیت‌های دیگری را که بازیکنان می‌توانند در دنیای آترنام انجام دهند به نمایش می‌گذارد. در این بازی کاربران می‌توانند درکنار همکاری با دیگر پلیرها در قالب گروه‌های پنج نفره، به فعالیت‌هایی مانند ماهی‌گیری،‌ آشپزی و ساخت مهمات و آیتم‌های ضروری نیز بپردازند. این دسته از فعالیت‌های جانبی به‌عنوان قسمتی جدایی ناپذیر از زندگی و بازی کردن در دنیای بازی‌های نقش‌ آفرینی آنلاین کلان یا MMORPG به حساب می‌آید.

این نوع فعالیت‌ها در دیگر بازیگران مطرح این سبک مانند بازی محبوب Final Fantasy XIV Online نیز حضور دارد و بسیاری از گیمرها باور دارند که این نوع چالش‌ها باعث غرق شدن و درگیری بیشتر کاربرها با داستان و دنیای گسترده این بازی‌ها می‌شود. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه منتشر شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان بازی در گوشه‌ای از اقیانوس اطلس و در سرزمین خیالی Aeternum اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان باید با ساخت شخصیت‌های فانتزی و پیوستن به گروه‌ها و قبیله‌های مختلف در مبارزه با هیولاها و دشمنان سرزمین آترنام مشارکت کنند. با انجام کوئست‌ها و چالش‌های متنوع بازی، بازیکنان سکه‌های طلا که واحد پول رایج در دنیای بازی است را دریافت خواهند کرد که به کمک آن‌ها می‌توانند با بازیکنان دیگر دنیای بازی به داد و ستد آیتم‌ها و سلاح‌های کمیاب بپردازند. همچنین طبق تایید سازندگان بازی امکان شرکت در درگیری‌های مستقیم یا PvP نیز میان بازیکنان وجود خواهد داشت که دستاوردها و امتیازات خاصی برای برندگان این نبردها در نظر گرفته شده است.

طبق تایید آمازون سرورهای اختصاصی این بازی در پنج منطقه شرق و غرب ایالات متحده، استرالیا، آمریکای جنوبی و اروپا در دسترس قرار دارد. همچنین براساس گفته‌های ناشر بازی سرورها و ریجن‌های بیشتری در آینده برای اتصال بهتر بازیکنان به بازی اضافه خواهد شد. این سرورها روز گذشته با انتشار جهانی بازی در پلتفرم استیم تحت فشار هزاران کاربری قرار گرفتند که سعی در تجربه بازی داشتند. براساس گزارش‌های منتشر شده، از زمان فعال شدن سرورهای بازی حدود ۷۰۰ هزار کاربر همزمان در حال تجربه‌ی این بازی بودند که از پرطرفدار بودن این ژانر بازی در میان کاربران پلتفرم پی‌سی خبر می‌دهد.

بسیاری از کاربران روز از هنگام انتشار بازی در صف‌های آنلاین طولانی منتظر هستند تا بتوانند به ادامه‌ی ماجراجویی‌های خود در این سرزمین بپردازند. بازی نقش آفرینی آنلاین New World هم‌اکنون در دو نسخه استاندارد و دیلوکس به‌صورت انحصاری روی پلتفرم استیم در دسترس قرار دارد. کاربرانی که نسخه Deluxe Edition بازی را خریداری کنند، علاوه‌بر آرت بوک دیجیتالی بازی،‌ دو اسکین Woodsman armor و Woodsman hatchet، باندل ایموت‌های Rock/Paper/Scissors و آیتم Mastiff house pet برای تزئین محیط زندگی شخصیت اصلی بازی را دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده