// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰

نینتندو به غیر از مدل OLED برنامه‌ای برای عرضه سوییچ جدید ندارد

ساعاتی قبل بلومبرگ یک بار دیگر گفت که نینتندو سوییچ 4K در دست ساخت است و حتی برخی از استودیوها مشغول تولید بازی برای آن شده‌اند. اما نینتندو این گزارش را به‌صورت کامل رد کرد.

نینتندو گزارش جدید رسانه‌ی بلومبرگ را رد کرد. این شرکت ژاپنی در صفحه‌ی رسمی خود نوشت: «یک گزارش خبری در تاریخ ۳۰ سپتامبر به دروغ ادعا کرد که نینتندو دارد ابزار لازم برای ساخت بازی روی Nintendo Switch پشتیبانی‌کننده از 4K را تحویل شرکت‌ها می‌دهد. برای اطمینان پیدا کردن از وجود درک درست بین مشتری‌ها و سهام‌دارها، توضیح می‌دهیم که این گزارش صحت ندارد. همچنین می‌خواهیم دوباره اعلام کنیم که همان‌طور که در ژوئیه ۲۰۲۱ گفتیم، ما هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی سوییچ جدید غیر از مدل OLED نداریم». مدل OLED کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به بازار می‌آید.

بلومبرگ اندکی قبل از رد شدن گزارش توسط نینتندو، ادعا کرده بود که ۱۱ شرکت بزرگ و کوچک موفق به دریافت کیت تولید بازی برای نینتندو سوییچ 4K جدید شده‌اند. حتی این رسانه گفت که وقتی بازی‌سازهای مورد بحث شاهد معرفی مدل OLED سوییچ بدون پشتیبانی از 4K شدند.

رسانه‌های مختلف ویدیوگیمی طی چندین و چند ماه اخیر بارها ادعا کرده‌اند که به‌زودی خبری رسمی راجع به یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از نینتندو سوییچ منتشر می‌شود؛ نسخه‌ای که قدرت سخت‌افزاری بیشتری دارد و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. اما نینتندو تک‌تک این گزارش‌ها را بارها و بارها رد کرده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده