// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

فروش بازی های Donkey Kong از مرز ۶۵ میلیون نسخه عبور کرد

نینتندو به‌تازگی اعلام کرده است که میزان فروش سری بازی دانکی کونگ از مرز ۶۵ میلیون نسخه عبور کرده است که آمار شگفت انگیزی محسوب می‌شود.

حتی با وجود مجموعه‌ بازی‌های عظیمی که نینتندو در طی سال‌ها تولید کرده است، سری Donkey Kong یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های این شرکت به حساب می‌آید. اگرچه این سری از نظر فروش در حد مجموعه بازی‌هایی مانند ماریو نبوده است اما هنوز هم در نوع خود بسیار خوب فروش داشته است. در حقیقت این سری بازی به‌تازگی توانسته است رکورد دیگری را از نظر میزان فروش خود ثبت کند.

نینتندو به‌تازگی در بیانیه مطبوعاتی خود از اضافه شدن بخش جدیدی با محوریت Donkey Kong به پارک Super Nintendo World خود در ژاپن خبر داد و همچنین در ادامه اعلام کرد که از مارس امسال، سری بازی Donkey Kong توانسته است از مرز تعداد فروش ۶۵ میلیون نسخه در سراسر جهان بگذرد. این عدد خود به‌تنهایی آمار قابل توجهی است اما باتوجه‌به عدم عرضه‌ی بازی‌های دانکی کونگ چندان زیادی در طی سال‌های اخیر، این تعداد حتی شگفت انگیزتر هم می‌شود.

شایعات جدید بیان می‌کنند که تیم توسعه‌ی بازی Super Mario Odyssey مشغول ساخت یک بازی دانکی کونگ جدید سه‌بعدی برای کنسول نینتندو سوییچ هستند و همچنین نینتندو می‌خواهد این سری بازی را گسترش دهد و آن را به سری بازی بزرگ بعدی خود مانند ماریو تبدیل کند. به نظر می‌رسد که گسترش پارک Super Nintendo World نیز مطابق با این برنامه باشد. بنابراین باتوجه‌به اطلاعات ذکر شده، ممکن است ما مجبور نباشیم مدت زیادی منتظر بازی بعدی Donkey Kong باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده