نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶

عرضه بازی Dying Light 2 برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیوی Techland با انتشار تریلری پورت نسخه اول بازی Dying Light را به همراه نسخه کلاود بازی Dying Light 2 برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

استودیوی تک‌لند اعلام کرده که بازی جهان باز، ترسناک و سبک بقای Dying Light 2 به‌لطف فناوری کلاود گیمینگ روی کنسول نینتندو سوییچ قابل اجرا خواهد بود. بنابراین نسخه جدید مجموعه دایینگ لایت به مواردی همچون Guardians of the Galaxy، هیتمن 3، Control و Resident Evil 7 می‌پیوندد که همگی با فناوری کلاود و استریم روی نینتندو سوییچ قابل اجرا هستند. اگر درباره امکان استریم این بازی با سرعت اینترنت فعلی خود شک دارید، فروشگاه رسمی نینتندو در اینباره می‌نویسد که کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن لانچر این بازی، برای مدت زمان محدودی آن را تست کنند.

این فرصت از زمان عرضه بازی در ماه فوریه ۲۰۲۲ فراهم خواهد شد. درواقع از این طریق می‌توان متوجه شد که پهنای باند شبکه اینترنت مورد استفاده‌ی شما مناسب استریم اینگونه بازی‌های سنگین روی کنسول خواهد بود یا خیر. باتوجه‌به اینکه مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ به یک درگاه LAN داخلی مجهز شده، احتمالاً اگر از کنسول Nintendo Switch OLED استفاده کنید، تجربه بهتری از استریم بازی Dying Light 2 خواهید داشت.

دانلود از آپارات

اگر هم علاقه‌مند به اجرای بازی روی سخت‌افزار خود این کنسول هستید، می‌توانید نسخه Dying Light Platinum Edition را تجربه کنید. قسمت اول این بازی به‌عنوان یک پورت واقعی برای سوییچ منتشر خواهد شد. در این نسخه، همه‌ی DLCهای بزرگ بازی به‌همراه ۱۷ باندل اسکین و پشتیبانی از صفحه‌نمایش لمسی، هدفگیری با حسگر ژیروسکوپ، موشن کنترل و غیره ارائه می‌شود.

نسخه فیزیکی این بازی هم به‌صورت یک کارت حافظه شامل بازی Dying Light به همراه آموزش مهم‌ترین ترفندها و روش‌های سروایوال بازی، یک نقشه دو طرفه و استیکرهای منحصر‌به‌فرد عرضه می‌شود. بازی Dying Light 2 از آن آثاری است که طرفداران بازی‌های اکشن - وحشت/بقا سال‌ها است که در انتظارش هستند، اما اتفاقاتی مثل شیوع جهانی ویروس کرونا و مواردی از این دست، باعث طولانی شدن زمان عرضه بازی شده است.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن ۱۴۰۰) برای نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg24
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده