نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

تاریخ عرضه Disco Elysium: The Final Cut برای ایکس باکس

تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Disco Elysium برای کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ به همراه فهرست محتوای جدید و تغییرات آن مشخص شده است.

بازی Disco Elysium از خوشنام‌ترین بازی‌های نقش آفرینی (RPG) چند سال اخیر است که با محیط جهان باز و ماجراهای کارآگاهی و جذاب خود، مسیرها و انتخاب‌های پرشماری را در سر راه بازیکن قرار می‌دهد. این بازی که تاکنون برنده‌ی جوایز متعددی از جمله بهترین روایت داستانی در مراسم The Game Awards شده، هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن در دسترس قرار دارد؛ اما نسخه ارتقاء یافته و کامل Final Cut این بازی بالاخره قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. درحال حاضر تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۰ مهر) برای عرضه‌ی Disco Elysium: The Final Cut تعیین شده است. علاوه‌بر این، یک تریلر جدید به همراه مروری بر آنچه که باید از این نسخه انتظار داشته باشیم در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود از آپارات

استودیوی ZA / UM تأکید دارد که بازی Disco Elysium — The Final Cut تنها یک پورت ساده از نسخه پی سی این بازی نخواهد بود. درواقع این بازی از پایه و به منظور سازگاری کامل با کنسول‌ها بازطراحی شده و از جهات مختلفی ارتقاء یافته است. ضمن اینکه تمامی آپدیت‌های اصلاحی بازی از زمان عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ در این نسخه گرد هم آورده شده است. وقتی که Disco Elysium برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر شود، ناگزیر در فهرست بهترین بازی‌های RPG پلتفرم ایکس باکس قرار گرفته و مطمئناً مورد استقبال طرفداران این سبک قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید برخی ویژگی‌های برجسته این بازی را ملاحظه کنید:

  • محتوای جدید؛ مأموریت‌های سیاسی بازی یک منطقه کاملاً جدید را دریافت کرده و شهروندان تازه‌ای برای آشنایی به آن اضافه شده است. نقاط دیدنی جدید برای گشت‌و‌گذار و چندین آیتم جدید دیگر نیز برای تحقق ایده‌های سیاسی بازیکن در نسخه The Final Cut اضافه شده است.
  • بهینه‌سازی برای Xbox Series X|S: بازی Disco Elysium روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس بهتر از همیشه به نظر خواهد رسید. رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی تصاویر، لذت تجربه این بازی را دوچندان می‌کند. علاوه‌بر این، شماری از ویژگی‌های اختصاصی ایکس باکس سری ایکس از جمله Smart Delivery و Xbox Achievement در این بازی پشتیبانی شده و روند پیشرفت شما در جریان بازی با ایکس باکس کلاود ذخیره می‌شود تا هیچوقت مسیرهای طی شده را از دست ندهید.
  • بهبودهای نسخه‌ی کنسولی بازی؛ این نسخه از Disco Elysium، به‌طور ویژه برای درخشش روی کنسول‌های بازی طراحی شده است. رابط کاربری ارتقاء یافته‌ی این بازی درکنار فونت‌های قابل تنظیم و سایر بهبودهای مربوط‌به بخش دسترسی بازی به همراه پشتیبانی کامل از کنترلرها و بسیاری از تنظیمات و قابلیت‌های شخصی‌سازی دیگر تنها بخشی از تغییراتی هستند که در نسخه کنسولی این بازی اعمال شده است.
  • توسعه‌ی صداگذاری بازی؛ صداگذاری نسخه Disco Elysium — The Final Cut به میزان قابل ملاحظه‌ای گسترش یافته تا عملاً کل بازی را در بر بگیرد. تک تک شخصیت‌های بازی به‌صورت جداگانه صداگذاری شده و کاراکتر منحصر‌به‌فرد خود را دارد.

گیم پلی Disco Elysium

بازی Disco Elysium — The Final Cut هم‌اکنون برای پی سی و پلی استیشن در دسترس قرار دارد. اگر علاقه‌مند به تهیه نسخه فیزیکی بازی هستید، ZA / UM برنامه دارد تا در تاریخ ۹ نوامبر (۱۷ مهر) این نسخه را به همراه یک پوستر رسمی و کد آرت بوک دیجیتالی بازی عرضه کند.

دیسکو الیسیوم امتیاز عالی ۹.۵ از ۱۰ را در زومجی دریافت کرده است. در صورت تمایل می‌توانید بررسی بازی Disco Elysium را در زومجی بخوانید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده