// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳

شایعه: فاش شدن نام بازی بعدی مجموعه The Crew و اطلاعاتی از آن

یکی از اعضای ردیت و همچنین تام هندرسون جزئیاتی را از نسخه‌ی بعدی مجموعه The Crew از جمله نام و مکان این بازی، فاش کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت به نام RacingGameGuru0300 تصاویری را از یکی از پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت به اشتراک گذاشته است که Project Orlando نام دارد (این تصاویر در حال حاضر از سایت imgur حذف شده‌اند). براساس گفته‌های این کاربر، مدتی می‌شود که فایل‌های مربوط‌به این بازی در بازی The Crew 2 وجود دارند.

از طرفی تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی نیز در توییتر خود اطلاعات بیشتری را از پروژه‌ی اورلاندو The Crew: Orlando با بازیکنان درمیان گذاشته است. او می‌گوید The Crew: Orlando قرار بود یکی از بسته‌های الحاقی The Crew 2 باشد. بااین‌حال، ظاهرا یوبیسافت تصمیم گرفته است آن را به یک بازی کامل و مستقل از مجموعه‎‌ی Crew تبدیل کند. هندرسون همچنین می‌گوید که این بازی در حال حاضر در مرحله‌ی پیش از آلفا به سر می‌برد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. او در توییتی دیگری اشاره می‌کنند احتمال دارد The Crew: Orlando یک ریبوت برای مجموعه باشد؛ چراکه یوبیسافت از عملکرد The Crew 2 راضی نبوده است.

طبق اظهارات کاربر ردیتی که در بالا به او اشاره شد، The Crew: Orlando در جزیره‌ی هاوایی جریان دارد که کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ چراکه در نام این بازی کلمه‌ی اورلاندو به کار رفته که نام شهری در ایالت فلوریدا است. البته ممکن است نام بازی در آینده تغییر کند یا مکان بازی اصلا هاوایی نباشد. ضمنا این کاربر در پست خود اشاره کرده که یک حالت مشابه بتل رویال نیز در این بازی وجود دارد. درکل باتوجه‌به اینکه اطلاعات منتشرشده توسط کاربر ردیت و هندرسون فعلا در حد شایعه و حدس‌و‌گمان است، نمی‌توان خیلی به آن‌ها اعتماد کرد.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص موارد گفته‌شده در بالا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده