// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷

بهبودهای گرافیکی ریمستر Alan Wake در تریلر جدید این بازی

به‌تازگی ویدیو جدیدی از Alan Wake Remastered منتشر شده است که گرافیک نسخه ریمستر و بازی اصلی را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

بیش از یک دهه پیش بازی آلن ویک برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد. سال‌ها است که طرفداران امیدوار بودند که دنباله‌ای از این بازی منتشر شده یا این بازی برای سایر کنسول‌ها نیز عرضه شود. این بازی درنهایت برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و یک بسته‌ی الحاقی مستقل به نام Alan Wake’s American Nightmare نیز دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۹ ما بالاخره نکاتی در مورد سرنوشت شخصیت بازی الن ویک در بازی Control متوجه شدیم و چندی پیش نیز اعلام شد که نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این بازی عرضه خواهد شد. اکنون بازیکنان بیشتری می‌تواند داستان نویسنده‌ای معروف به نام آلن ویک و نبرد او با تاریکی‌ها را در بازی Alan Wake Remastered تجربه کند. همچنین یک ویدئوی مقایسه‌ای دقیق برای نشان دادن میزان ارتقاء بصری این بازی به‌تازگی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.

به‌تازگی یک تریلر جدید از صفحه‌ی رسمی ایکس باکس در یوتیوب منتشر شده است که نسخه‌ی اصلی این بازی یعنی ایکس باکس 360 را با ریمستر‌ی که برای ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد، مقایسه می‌کند. همان‌طور که خودتان می‌بینید این ارتقای بصری در برخی از قسمت‌های بازی کاملا مشخص است. ما پیش از این قسمت‌هایی از گیم‌پلی نسخه‌ی ریمستر بازی الن ویک را دیده بودیم اما این اولین ویدیو مقایسه‌ای مستقیم است که نشان می‌دهد به چه میزان روی این بازی کار شده است.

بازی Alan Wake Remastered در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی همچنین در برخی مناطق برای کنسول نینتندو سوییچ درجه‌بندی سنی شده است اما تا‌کنون هیچ اعلامیه‌ی رسمی در مورد عرضه‌ی آن برای این پلتفرم منتشر نشده است.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده