// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰

تاریخ انتشار جدید Life is Strange: Remastered Collection

شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی تاریخ انتشار جدید کالکشن بازی Life is Strange را اعلام کرده است.

بازی Life is Strange: Remastered Collection قرار بود تابه‌الان عرضه شود، اما دک ناین و اسکوئر انیکس، به‌ترتیب سازنده و ناشر Life is Strange: Remastered Collection، اعلام کردند که بازی تأخیر خورده و در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. در واقع این تصمیم برای این گرفته شده که بازی True Colors بیشتر در تمرکز هواداران قرار بگیرد و Life is Strange: Remastered Collection در زمان خلوت‌تری در بازار بازی‌های ویدیویی عرضه شود.

این در حالی است که اسکوئر انیکس به‌تازگی اعلام کرده که بازی Life is Strange: Remastered Collection در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (یک فوریه ۲۰۲۲) عرضه می‌شود. برای آن دسته از افرادی که جزئیات این کالکشن را نمی‌دانند، باید بگویم که Life is Strange: Remastered Collection شامل ریمستر بازی Life is Strange و همچنین Life is Strange: Before the Storm می‌شود.

این ریمستر شامل بهبود گرافیکی و همچنین بهبود طراحی مدل‌ها و موشن کپچرینگ شخصیت‌ها می‌شود. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد Life is Strange: Remastered Collection در زمینه‌های بسیاری بهبود پیدا کرده تا بتواند تجربه‌ای کامل‌تر را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Life is Strange: Remastered Collection در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده