// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

Bayonetta 3 توسط طراح ارشد سابق Scalebound کارگردانی می‌شود

جین پیر کلمز، تهیه کننده سابق پلاتینیوم گیمز، در توییتر خود اعلام کرده که Bayonetta 3 توسط طراح ارشد سابق Scalebound کارگردانی می‌شود.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت اخیر، بالاخره نینتندو تریلر جدیدی از بازی Bayonetta 3 را به‌نمایش گذاشت. محصولی که در اصل چهار سال پیش و مراسم جوایز بازی 2017 با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد.

در تریلر اخیر مشخص شد که ماری شیمازاکی، طراح ظاهر جدید بایونتا بوده و شاهد مکانیسم‌های جدیدی از جمله Demon Slave برای کاراکتر بایونتا هستیم. مهارتی که به او اجازه می‌دهد تا شیاطین جهنمی را هدایت کند. در ادامه هیدکی کامیا، اعلام کرد که یوسوکه میاتا وظیفه کارگردانی این نسخه را برعهده داشته و وی کارگردان اصلی بازی نخواهد بود.

نکته جالب این است که یوسوکه میاتا، طراح ارشد بازی Scalebound بوده است. جین پیر کلمز، تهیه کننده سابق پلاتینیوم گیمز، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که نمی‌تواند برای تجربه بازی Bayonetta 3 منتظر بماند، زیرا این بازی توسط یوسوکه میاتا کارگردانی می‌شود، شخصی که طراح ارشد بازی Scalebound بوده و یک شخص باتجربه و حرفه‌ای به حساب می‌آید.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که مکانیک‌های احضار در بایونتا 3 شباهت‌های بسیاری به مکانیم هدایت Thuban در بازی Scalebound دارد. بازی Scalebound در نمایشگاه E3 2014 به‌صورت انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس و کامپیوتر معرفی شد. بازی در مورد کاراکتری به نام درو بود که می‌توانست به یک اژدها بزرگ به اسم Thuban دستور داده یا سوار آن شود.

دراین‌میان کومبو و ضرباتی وجود داشت که می‌توانستید توسط اژدها خود روی دشمنان اعمال کنید. در سال ۲۰۱۷ مایکروسافت اعلام کرد که بازی لغو شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Bayonetta 3 به‌صورت انحصاری در سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده