// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

نمایش سلاح‌ها و بخش داستانی در تریلر بازی Splatoon 3

بازی Splatoon 3 دقایقی از نینتندو دایرکت سپتامبر سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داد و توانست توجه تعداد زیادی از طرفدارهای پروپاقرص این مجموعه را جلب کند.

بازی Splatoon، محصول سال ۲۰۱۵ و بازی Splatoon 2، محصول سال ۲۰۱۷ هر دو طرفدارهای فراوانی پیدا کردند. اصلا همین که در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد عرضه‌ی بازی Splatoon 3 خواهیم بود، به خوبی نشان می‌دهد که نینتندو چه‌قدر از موفقیت‌های این مجموعه‌ی انحصاری رضایت دارد. بازی Splatoon 3 که تریلر جالب آن در نینتندو دایرکت سپتامبر ۲۰۲۱ پخش شد، شامل بخش داستانی و حالت‌های چندنفره‌ی متفاوت است؛ به مانند دو قسمت قبلی این سری بازی شوتر سوم‌شخص.

داستان در Splatsville جریان دارد که ملقب به شهر آشوب است و در آن شاهد بازگشت Mammalianها خواهیم بود. البته که Splatlands هم به‌عنوان محل زندگی ماهی‌های مرکب و اختاپوس‌ها در بازی Splatoon 3 وجود خواهد داشت. جنگ‌های رنگی که در آن به‌دنبال پوشش دادن سطح بیشتری از زمین هستید، طبیعتا در اسپلاتون 3 بازمی‌گردند؛ تا مجددا دو تیم ۴نفره مشغول تلاش برای ریختن جوهر روی حداکثر نقاط نقشه کنند.

سلاح‌های اصلی و ویژه‌ی جدید در  Splatoon 3 انتظار طرفدارهای قدیمی را می‌کشند و تاکید نینتندو روی بخش داستانی هم نشان‌دهنده‌ی جدیت سازندگان در شرح و بسط دادن آن نسبت به بازی‌های قبلی است. هنوز مشخص نیست که شرکت ژاپنی نینتندو دقیقا چه زمانی سراغ اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق اسپلاتون 3 می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده