// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳

نمایش گرافیک خاص و جذاب Sable در تریلر هنگام عرضه این بازی

بازی Sable به‌تازگی برای ایکس باکس و پی سی منتشر شده است. بازیکنان در این بازی به سرزمینی بیابانی سفر می‌کنند که پر از ویرانه‌های مرموز است.

Sable، بازی ماجراجویی استودیوی Shedworks دیروز، ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر شد. Raw Fury، ناشر این بازی نیز طبق رسم تمام بازی‌ها تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرده است که در آن با Sable همراه می‌شویم و در جهانی بزرگ و تقریبا خالی از سکنه گشت‌و‌گذار می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های Sable داشتن گرافیکی سل‌شیدگونه است که می‌تواند برای خیلی از بازیکنان جذاب باشد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه Sable را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Sable با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد و در زمان نوشتن این خبر استریمی زنده از گیم‌پلی بازی در صفحه‌ی استیم آن در حال پخش است. همچنین سازندگان با ترکیب موسیقی‌ها و صداهای محیطی Sable دست به ساخت ویدیویی نسبتا طولانی زده‌اند که به درد گوش دادن در زمان استراحت یا مطالعه می‌خورد. در صورت تمایل می‌توانید در یوتیوب به این ویدیوی ۴۷ دقیقه‌ای و آرامش‌بخش گوش دهید.

داستان Sable درباره‌ی دختری است که برای پیدا کردن یک ماسک راهی سفر می‌شود. این ماسک درواقع برای انجام مراسم مهمی که به قبیله‌ی دختر ربط دارد، ضروری است. البته داستان در Sable خیلی نقش پررنگی ندارد و تنها بهانه‌ای است که بازیکنان را برای کند و کاو در دنیای زیبای بازی ترغیب کند. در Sable می‌توان به گوشه‌و‌کنار نقشه سفر کرد و به مکان‌های مرموز و مخروبه‌ی آن سر زد. گیم‌پلی Sable درواقع مبتنی‌بر گشت‌و‌گذار و حل پازل‌ها است و مبارزه در این بازی جایی ندارد. ضمنا بازیکنان می‌توانند وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصیت اصلی بازی را که یک هاوربایک است، شخصی‌سازی کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Sable و حال‌و‌هوای آن چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده