// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

یک کاراکتر محبوب در راه بازی Animal Crossing: New Horizons

نینتندو قرار است یک کاراکتر محبوب طرفداران را در آینده‌ی نزدیک به بازی Animal Crossing: New Horizons اضافه کند.

بازی Animal Crossing: New Horizons یک موفقیت تجاری بزرگ برای نینتندو بوده و میزان فروش آن به احتمال زیاد از مرز ۳۴ میلیون نسخه فراتر رفته است. این نشان می‌دهد که نه‌تنها محبوبیت Animal Crossing: New Horizons نزد بازیکنان فعلی آن کم نشده است، بلکه افراد جدیدی هرروز تمایل پیدا می‌کنند این بازی شبیه‌ساز سبک زندگی را تجربه کنند. بااین‌حال، پشتیبانی نینتندو از بازی در ماه‌های کمتر شده و مثلا در این مدت هیچ آپدیت بزرگی برای آن منتشر نکرده است. البته این روند به‌زودی قرار است با انتشار محتوای جدیدی برای بازی پایان یابد.

نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت شب گذشته با انتشار تیزری اعلام کرد که یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران به‌زودی به Animal Crossing: New Horizons اضافه خواهد شد: Brewster و کافه‌ی او به نام The Roost که در ماه نوامبر (آبان-آذر) به بازی می‌آیند. درواقع بسیاری از طرفداران حتی از زمان عرضه‌ی Animal Crossing: New Horizons از نینتندو می‌خواستند Brewster را به دنیای بازی اضافه کند که حالا نینتندو به درخواست‌های آن‌ها پاسخ مثبت داده است. شما می‌توانید تیزر معرفی Brewster را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

البته مشخص است که تیزر بالا اطلاعات خاصی را از Brewster و The Roost به‌دست نمی‌دهند. این به این خاطر است که نینتندو در تاریخ نامشخصی از ماه اکتبر قصد دارد یک رویداد دایرکت اختصاصی برای Animal Crossing: New Horizons برگزار کند و در آن جزئیات و تصاویر بیشتری را از این محتوای جدید منتشر خواهد کرد. Animal Crossing: New Horizons در حال حاضر روی نینتندو سوییچ در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی کاراکتر جدید Animal Crossing: New Horizons چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده