نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

عرضه بازی‌ های نینتندو 64 و سگا جنسیس برای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

نینتندو تصمیم دارد شماری از بازی‌های کلاسیک کنسول Nintendo 64 و Sega Genesis را در قالب برنامه جدید سرویس اشتراکی نینتندو سوییچ آنلاین به آن اضافه کند.

به نظر می‌رسد که شایعات واقعیت داشته و نینتندو بازی‌هایی از دوران Nintendo 64 و سگا جنسیس را به سرویس اشتراک آنلاین خود اضافه خواهد کرد. این اقدام به‌عنوان بخشی از بسته اشتراک جدید این سرویس تحت عنوان Nintendo Switch Online + Expansion Pack صورت می‌گیرد و بازی‌هایی از قبیل Super Mario 64 و Sonic the Hedgehog و Contra: Hard Corps را شامل می‌شود.

در زمینه بازی‌های Nintendo 64، طرفداران باید انتظار مواردی همچون Super Mario 64 و WinBack، The Legend of Zelda: Ocarina of Time و چند مورد دیگر را در زمان عرضه این بسته داشته باشند. ظاهراً در ادامه قرار است بازی‌های دیگری مانند F-Zero X و The Legend of Zelda: Majora’s Mask نیز به مرور اضافه می‌شوند. زمان آغاز عرضه‌ی این بسته اواخر ماه اکتبر تعیین شده ولی جزئیات قیمت آن هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه مشترکین فعلی سرویس Nintendo Switch Online می‌توانند اشتراک خود را به آن ارتقاء دهند.

گیم پلی بازی Super Mario 64

Super Mario 64 از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه‌ی اسطوره‌ای است که در سال ۱۹۹۶ برای کنسول نینتندو 64 عرضه شد. درواقع این اولین بازی سوپر ماریو بود که از گرافیک گیم‌پلی سه‌بعدی برخوردار می‌شد. بازیکنان در این بازی قابلیت جا به جابه‌جایی آزادانه در سه جهت محیط جهان باز بازی را داشتند و هدف، آزاد کردن Princess Peach از دست هیولای Bowser بود.

WinBack اما یک بازی شوتر سوم شخص از استودیوی Omega Force بود که در سال ۱۹۹۹ برای نینتندو 64 و پلی استیشن 2 منتشر شد. دیگر بازی این فهرست یعنی The Legend of Zelda: Ocarina of Time یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه‌ی محبوب در پلتفرم نینتندو بود که در نوامبر ۱۹۹۸ در منطقه ژاپن و آمریکای شمالی عرضه شد. Ocarina of Time پنجمین قسمت از سری The Legend of Zelda است که اولین بازی با گرافیک سه‌بعدی نیز محسوب می‌شود.

اما در خصوص بازی‌های سگا جنسیس، شاید Sonic the Hedgehog نیاز به معرفی نداشته باشد. اما Contra: Hard Corps از مجموعه‌ بازی‌های ران اند گان استودیوی کونامی در سال ۱۹۹۴ است که از محبوب‌ترین بازی‌های Shoot 'em up چندنفره در زمان خود محسوب می‌شود.

بازی Contra: Hard Corps

اگر این برنامه‌ها همچنان برای طرفداران بازی‌های کلاسیک نینتندو و سگا کافی به نظر نمی‌رسند، باید بدانید که این شرکت همچنین قصد دارد کنترلرهای ویژه‌ی نینتندو 64 و سگا جنسیس را برای طرفداران عرضه کرده تا حس تجربه این بازی‌های قدیمی را برای بازیکنان تداعی کند. هردوی این دسته‌ها از قابلیت اتصال بی‌سیم برخوردار هستند و مجدداً قیمت و زمان دسترسی به آن‌ها اعلام نشده است. در ادامه با انتشار جزئیات بیشتر از پلن جدید سرویس اشتراکی نینتندو با زومجی همراه باشید.

همچنین در پایان نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده