// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

اعلام تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Disco Elysium

بازی Disco Elysium که تا امروز برای کامپیوترهای شخصی، استیدیا، کنسول PS4 و PS5 عرضه شده است، چند هفته‌ی دیگر تقدیم گیمرهای نینتندو سوییچ می‌شود.

شرکت ZA/UM به‌عنوان سازنده و ناشر بازی Disco Elysium بالاخره تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن را اعلام کرد. در این لحظه Disco Elysium The Final Cut روی ویندوز، macOS، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و گوگل Stadia تحویل بازیکن‌ها داده شده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) به بازار می‌آید. البته این عرضه فقط به شکل دیجیتالی خواهد بود و اگر اصرار به خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی Disco Elysium The Final Cut برای نینتندو سوییچ دارید، باید تا سال ۲۰۲۲ میلادی منتظر بمانید.

Disco Elysium بارها توسط رسانه‌ها و مراسم‌ها به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویانه بابت نویسندگی عالی ستایش شد. این وسط نسخه‌ی The Final Cut مقداری تجربه‌ی اصلی را گسترش داد و مثلا به آن صداگذاری دیالوگ‌ها را افزود تا دیگر گیمر مجبور به خواندن حجم قابل توجهی از متن بدون شنیدن آن نباشد.

دانلود ویدیو از آپارات

بر هیچ‌کس پوشیده نبود که استودیو ZA/UM قصد آوردن بازی Disco Elysium The Final Cut به نینتندو سوییچ را دارد. اما بالاخره در Nintendo Direct ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی تاریخ دقیق انتشار محصول اعلام شد. اگر می‌خواهید راجع به خریداری اثر تصمیم‌گیری کنید، شاید مایل به مطالعه‌ی بررسی بازی Disco Elysium به قلم افشین پیروزی در زومجی باشید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده