// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

معرفی بازی Kirby and the Forgotten Land برای سوییچ با پخش تریلر

شرکت Nintendo در بخشی از نینتندو دایرکت ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی با یک تریلر خوب سراغ معرفی بازی Kirby and the Forgotten Land رفت.

یک بازی اکشن-ماجراجویی سه‌بعدی و جدید در نینتندو دایرکت سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد تا بسیاری از طرفدارهای شخصیت کربی (Kirby) را به هیجان بیاورد. در بازی Kirby and the Forgotten Land شما به‌عنوان کربی قدم به بقایای یک تمدن از بین رفته می‌گذارید و ساختمان‌های مرموز مختلف آن را می‌گردید؛ تا به مبارزه با انواع‌واقسام دشمن‌ها بپردازید.

بازی Kirby and the Forgotten Land در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. طرفدارها باتوجه‌به تریلر رسمی برداشت کرده‌اند که با یک جهان-باز روبه‌رو هستیم که کربی به کمک قابلیت‌های خود در آن جابه‌جا می‌شود. او توانایی پریدن، معلق شدن و بلعیدن دشمن‌ها را دارد. با انجام کار آخر شما قدرت‌های خاص را به‌دست می‌آورید و از آن‌ها در نبرد بهره می‌برید. مثلا او با خوردن دشمنانی که شمشیر در دست دارند عملا تبدیل به شمشیرزن می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر شاهد یک باس هم بودیم که نشان می‌دهد بخش‌هایی از بازی Kirby and the Forgotten Land پتانسیل گذاشتن چالش جدی مقابل مخاطب را دارند. همه‌ی این‌ها هم کاری کردند که اگر به کربی و ماجراجویی‌های پلتفرمر سه‌بعدی علاقه دارید، بتوانید بازی انحصاری جدید نینتندو هیجان‌زده شوید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده